Suppelars2k Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nightwish - Bless The Child Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Excrementory Grindfuckers!! Hehe, win! :!: "Ich hab kein pupp mehr" Hahe, totally grindsome! Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 1. Den Rosa Sangen 2. Luxus Leverpostei - Dama Mi Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tenacious D (eller noe sånt) - I'm the only gay eskimo. Er det ikke Corky & The Juice Pigs som har den sangen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Excrementory Grindfuckers-How II make a Grind var jo usannsynlig morsom Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Excrematory Grindfuckers - For whom the shit rolls Excrematory Grindfuckers - Komm Puppe Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nightwish - Bless The Child Hvor er humoren i den sangen..? Er det er skjult budskap jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nightwish - Bless The Child Hvor er humoren i den sangen..? Er det er skjult budskap jeg har gått glipp av? Hvis du bare hører på den finner du det ut. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har hørt den mange ganger. Nå er ikke jeg en person som sitter og leter etter dypere meninger i alle tekstene jeg hører, men har jeg gått glipp av noe stort her? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Laste ned alle sangene! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 The Trashmen -> Surfin' Bird (Bird Is The Word) Oral B feat. Pimp Lotion -> Den Breiale Stilen Bare Egil Band -> Arne Bee Gees -> Staying Alive Ukjent -> Stenaline [parodi på Bee Gees] Prima Vera -> Det Er Norge Som Er Bra etc. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Excrementory Grindfuckers-How II make a Grind var jo usannsynlig morsom Håhå, den er rå! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 The Clash - I Fought The Law (and the law won) Trashmen - Surfin Bird Øystein Sunde, stort sett alt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har hørt den mange ganger. Nå er ikke jeg en person som sitter og leter etter dypere meninger i alle tekstene jeg hører, men har jeg gått glipp av noe stort her? Gnaff. Nevnte den fordi jeg får latterkick av hvor pompøs og selvhøytidelig den er. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det må være Scnappi - Benassi remix. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 må bli noe Bare Egil Band. :!: sko, tagging, speidern, asfalt, osv Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Fattern - Badekaret til Pelle Fattern - Stilongs Det er helt klart de morsomste sangen ever (ble litt feil gramatik men...) Endret 2. juni 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) joe bjørnars - vallset en i klassa mi som kjæm fra vallset, og blir litt mobba for det, hehe! Endret 2. juni 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 David Allan Coe - Dear Penis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå