Fl@meboy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Den jeg synes er litt tidig(morsom) er 1.Rosa sangen 2.Se, der går en zebra med halen i sky også kjent som Zebra Måtte ta edit fordi noen forstod ikke hva tidig betydde Endret 31. mai 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Tidigste? Edit: Syns ToyBox - Sailor Song er morsom jeg. "Drinking, drinking, to the ships are sinking.." Endret 31. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 aaha, aldrig hørt det før jeg ... morsomste sangen m være "spar en reke, drep en hval" samme som har lagd "zebra" Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den morsomste sangen jeg har hørt (som jeg kommer på) er "Bare Egil Band - Tagging" Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 haha, den kom ikke jeg på, husker på leirskolen, satte den full guffe ut av vinduet til hytta, lærerne syntes ikke den var motrsom Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den morsomste sangen jeg har hørt (som jeg kommer på) er "Bare Egil Band - Tagging" Ah, den er genial! :!: DozerBabar - Drekka Mer Oooolav, misteltein! Je jir nu faen, æ har alkohol! Smurfene - Smurfesommer Og så kommer jeg ikke på flere.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Gnu . Karis Mørke Visjon :!: *nå er kari en grønnsak, nå er kari senil, hun er et handikappetsvin* Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 "En hammer av saft" og "Dø Wenche Foss" av Gartnerlosjen. Unnskyld Wenche, ikke noe vondt ment altså, men den er litt morsom da.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men At Work - Down Under Men anbefaler å se musikkvideoen og. Det er liksom da alle bitene faller på plass. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tom Green - The bum bum song Unknown - voldtatt i skauen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Partyboys - Hunt you down Partyboys - Hunt you down Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Raining men, in my bed, fuck the ass, till` it's red, "hit a poo, veldig god, tasting weird, rompebeard Look outside, tell all the men, God damn, i want all of them, feel the tiss, in my ear "hook it down?", and take me here, take me hard, kjempehard, I'm so kåt, kåt og vill, wetter than my pappas båt, suck it on your venstre fot Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Milk like sperm, sperm like milk slide my cock, into your mouth. Gently*********************** ************************** *************************** ************************** Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Hunt you down, eat your bæsj, take your money and steal your stash, chop your dick off, steak it, meat!, eat it up and then I spy Veldig "kry?", when I have, alot of sæd, in my head. Is it hard?, put it in! Sug... Tekstet av Deuz her på forumet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Stratovarius - Stratofortress Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 "Weird" Al Yankovic - You Don't Love Me Anymore. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tom Green - The bum bum song Unknown - voldtatt i skauen Jaaa!! Genial!! Det kommer sånna skrikelyder som blir mer og mer intense! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenacious D (eller noe sånt) - I'm the only gay eskimo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sibbe - Klinkekulå Eg har mista klinkekulå...eg har mista klinkekulå miiiii Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Excrementory Grindfuckers!! Hehe, win! :!: "Ich hab kein pupp mehr" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå