VegardStr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) denne feil meldingen spretter opp når eg skal laste ned service pack 1 "sikkerhets instillingene på denne maskinen tillater ikke nedlastning av denne filen" hva skal eg gjøre? Endret 31. mai 2005 av vegis Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Tror nok ikke denne skal være her tror heller den skal være her, altså Forum>programvare>windows Endret 31. mai 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 fat ikke kategorien den skulle ligge på, men til moderatorene, kan dere flytte posten ? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 fat ikke kategorien den skulle ligge på, men til moderatorene, kan dere flytte posten ? prøv linken i min andre post Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Flyttes til windows-kategorien Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 denne feil meldingen spretter opp når eg skal laste ned service pack 1 "sikkerhets instillingene på denne maskinen tillater ikke nedlastning av denne filen" hva skal eg gjøre? Du legger ved alt for lite opplysninger til å kunne hjelpe deg. Er det i nettleseren du får denne meldingen, og i så fall hvilken nettleser. Det er mulig det er brannmuren din som skaper problemet, hva slags brannmur har du evt? Også til slutt: Hva skal du med SP1? Laste heller ned SP2, den inneholder SP1 + mange flere nyttige sikkerhetsoppdateringer og andre ting, som en ny og bedre brannmur f.eks Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 har hørt at SP2 er dårlig. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 SP2 er noe av det beste fra Microsoft de siste årene. Hører du noen si at den er dårlig, oversetter du det med "dakar, har maskinen din vært syk lenge?" SP2 gir deg en strammere, raskere og sikrere XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå