Gå til innhold

Vindmøller i danmark

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Skulle gjerne fått litt kritikk om dette bildet eg tok forrige dagen mens vi var og kjørte en liten tur. Tok bildet gjennom bilruten og eg syns den ble nok så nice. Har klippet den litt og fixet litt på kontrasten.

Ka syns?

post-209-1117566583_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes gresset i forkant hadde en fantastisk farge og kontrast, men jeg synes kanskje at møllene gled litt for mye inn i den lyse himmelen? men landskap er vanskelig, så hatten av for deg! Dette er mer en hva jeg klarer =)

Lenke til kommentar

Vet ikke men kanskje det er fargene som gjør det.... Bildet er blasst på farger noe som kan gi det en rendret følelse Musty.. Når jeg så at du skrev det ble jeg neimen ikke sikker selv... Synes bildet var noe livløst, ville hatt noe mer farge i det?

Anders

Lenke til kommentar

Ja, det ble det litt vel lyst øverst på vindmøllene, men kanskje bare stille litt på kontrasten så er det fiksa, er neimen ikke sikker...

Jeg synes derimot at kontrasten i grasset var en min detalj i bilde.

En traktor som kjører utpå gjordet hadde vært konge, da hadde du fått en ekstra detalj med i bilde, og kanskje også en liten fargedetalj. Men det blir veldig lett for meg å si dette etterpå.

Synes du har tatt et veldig fint bilde jeg....

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Fargene på gress og himmel var fine, og likte trærne godt, av en eller annen grunn.

Syns ikke at vindmøllene er det som kommer mest fram i bildet, min oppmerksomhet detter på overgangen jord/himmel og det som er rundt den.

Jeg liker bildet, og skulle ønske jeg var der. Av en eller annen grunn tenker jeg på Island :love: . (Hvilket er absurd, fordi det ikke er noe vanlig motiv der, akkurat :wee:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...