tjodrik Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har nå installert (clean) Win98SE med 98lite, og tok vekk installasjonen av directX. Jeg er nå litt i tvil om jeg overhodet trenger å laste ned den siste versjonen (9c). Jeg skal bruke maskinen til dette: - MSN messenger - spille av musikk - begrenset web-bruk (stort sett bare web-mail og diverse nyhetssider) - p2p - spille av en videosnutt eller to (men ingen filmer eller noe slikt). Bruker WMP 6.4. - installerer Word97, men vet ikke om jeg kommer til å bruke det i det hele tatt. Hovedpoenget her er vel at jeg overhodet ikke kommer til å spille noen slags spill - hverken på harddisken eller på nett. På nett unngår jeg også alt som innebærer Flash og Java. Så, trenger jeg directX i det hele tatt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, men du trenger ikke den aller siste. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan du ikke bare forsøke deg litt på de tingene du skal bruke maskinen til da? Hvis du oppnår klart og tydelig bilde og bra lyd under testen, så kan det vel ikke være noen spesiell grunn til å installere DirectX Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Uten DirectX så vil ikke maskinen like seg... Den er ikke der bare for spillenes del. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Det er litt det jeg er ute etter å vite. Hva annet enn spill er det directX er der for? Hva er det i bruken min av maskinen som kommer til å kreve directX? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.d-silence.com/feature.php?id=254 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå