HoaXed Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Har fire ledninger som går fra psu og ut til startknappen; Blå Hvit Svart Brun Skal nå lodde de på en startknapp som hører til denne , (hvis det går) men hvem hører te hvor..? Startknappen har 2, 1'ere (foran bak) , 2, 2'ere (forann, bak) , Noen som kan hjelpe:) Eller finnes det noen enklere måte å fikse at pcen starter uten knappen, liksom automatisk når ledningen blir sutti inn? Endret 31. mai 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) tipper dette er en gammel PSU (AT) har jeg rett? edit: dette er en 2 polet bryter der hvit og brun kommre fra kontakten i veggen og blå og svart skal inn i PSUen så du setter bryteren slik at du bryter hvit og blå fra hverandre og brun og svart fra hverandre, om du har et multimeter kan du måle deg frem til hvilke pinner bryteren bryter Endret 31. mai 2005 av Firesky Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 At den er gammel er rett.. skal prøve dette i morgen tidlig.. takk Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 om du ikke har noe multimeter kan du bare satse på å sette dem på riktig, det verste som kan sje er at sikringa går så håper du har automatsikring om ikke du har multimeter Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Etter at jeg hadde det litt travelt fisa jeg det på en annen måte.. Og detta funka bra, tvinna brun og hvit sammen, og svart og blå sammen;).. Så funka det gitt.. (kan ikke garantere at det var de farge rekkefølgene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå