Nugget Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som husker "Carrier Command" og "Midwinter" til Amiga? Begge fantastiske og evigvarende spill Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Aladdin Alley Cat Commander Keen Cool Croc Twins Desert Strike Gremlins Home Alone Gorillas.bas Har ikkje bilde av det, men det var 2 gorillaer på kvar sin side av brettet som kasta bananer på kvarandre etter koordinater du skreiv inn. Spelte det på Qbasic. Nibbles Jazz Jackrabbit Paperboy 2 Prince Of Persia Sensible Soccer Golden Axe :love: Zool Winter Challenge Summer Challenge Endret 2. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sensible Soccer, Deluxe Ski Jump, Winter/summer Challenge er spill jeg har et godt minne om Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Load runner til mac 2 en Carmagedon og selfølgelig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 mange gode spill her ser jeg. hørte at det skulle komme en oppfølger til syndicate wars for en tid tilbake. bullfrog eksister ikke lenger, men tror kanskje noen har fått lisensen. forresten: noen som vet om en nettside der man kan laste ned introer til gamle/nye spill? hadde vært kult å se noen av de igjen. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Den Lengste Reisen ja. Husker at absolutt hver eneste ting du plukket opp, fikk du bruk for. Konge spill, tror jeg må spille gjennom det engang til snart. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Winter var veldig morsomt i sin tid. Fine bilder zeph. Var mange ganger hos ein venn og spelte det. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 PlaneScape: Torment<fjernet bilde> DET beste RPG spillet laget noengang! Post-apokalyptisk RPG med den mest engasjerende story ever! Enormt gode stemmegivere også, med Michael T. Wiess/Weiss (The Pretender) som TNO(The Nameless One) Er det PlaneScape:Torment som hadde en intro med en druide stående nær noe alá stonehenge og snakket om en komet eller asteroide som passerte og skulle ødelegge verden? Husker introen til et slikt spill, og noen bilder fra datablader, men har ikke greid å finne ut hvilket spill det var... Nope, det er ikke PS:T nei, ingen snakking i introen der, men en druide i et stonehenge-lignende greie er det... Introen skal ligge på nett ett sted, men kan ikke finne den nå... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg kom på et spill som jeg og mine kamerater spilte veldig ofte. Husker ikke det orginale navnet på spillet. Det var på Super Nintendo og het på norsk MC-musene. Kjempe morsomt spill multiplayer Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nope, det er ikke PS:T nei, ingen snakking i introen der, men en druide i et stonehenge-lignende greie er det... Introen skal ligge på nett ett sted, men kan ikke finne den nå... Flott, da kan det godt være mulig at det er PS:T, for jeg er ikke sikker på om druiden snakket eller ikke... Får vel ta et lite søk Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Snufs... Nå vart eg sentimental her Akk ja, Amigaens glade dager. Masse spilling i den tiden ja. Husker spesiellt Dune2, North and South, Shadow of the beast 1 og 2, Civilization serien, Dogs of war, Moonstone, Walker, Monkey Island serien (rundet alle disse), Larry serien, Pirates, Prince of persia, Great Giana sisters, Kick off 1 og 2, Desert strike spillene, Wings, Gods, James Pond, Operation Wolf, Wings of fury, Battle Chess, Mega lo mania, UFO - Enemy unknowm, Lotus 1, 2 og 3, Ports of call og mange mange mange mange mange mange mange mange mange fler... Kunne holdt på i timevis, men det skal eg ikkje. Forresten... Noen som veit om hvor man får tak i eg Amiga emulator og rom filer som fungerer? Hadde vært gøy å prøvd disse spillene etter gammalt. 11 år siden eg solgte Amigaen min Dionysos Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Akk ja, Amigaens glade dager. Masse spilling i den tiden ja. Husker spesiellt Dune2, North and South, Shadow of the beast 1 og 2, Civilization serien, Dogs of war, Moonstone, Walker, Monkey Island serien (rundet alle disse), Larry serien, Pirates, Prince of persia, Great Giana sisters, Kick off 1 og 2, Desert strike spillene, Wings, Gods, James Pond, Operation Wolf, Wings of fury, Battle Chess, Mega lo mania, UFO - Enemy unknowm, Lotus 1, 2 og 3, Ports of call og mange mange mange mange mange mange mange mange mange fler... Kunne holdt på i timevis, men det skal eg ikkje. Ahhhhh..... Glemte nesten Lemmings. Hvor mange timer satt eg ikkje å stirra på disse små krypa og blei gjernevaska av musikken... Uerstattelig minne Dionysos Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Keen og Monkey Island er de spillene jeg tror jeg har spilt mest i hele mitt liv. Vokste opp med dem. Keen er et utrolig gøy spill der man spiller en gutt som har et romskip som reiser rundt i fjerne galakser osv. (husker ikke så mye av historien, er så lenge siden) Det er i allt 6 keen spill. 4ern er best;) Monkey Island kan jeg bare beskrive som utrolig morsomt og spennende (til tider veldig vanskelig) Man spiller en klønete fyr, Gybrush.. Det er 4 monkey Island spill. Personlig synes jeg 3ern er best;) Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Transport Tycoon og Transport Tycoon Deluxe Half-Life 1 er nevnt. Summer/Winter Games. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg kom på et spill som jeg og mine kamerater spilte veldig ofte. Husker ikke det orginale navnet på spillet. Det var på Super Nintendo og het på norsk MC-musene. Kjempe morsomt spill multiplayer Biker Mice from Mars? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 PlaneScape: Torment DET beste RPG spillet laget noengang! Post-apokalyptisk RPG med den mest engasjerende story ever! Må bare si at Planescape Torment er utroli bra! Men er ikke post-apokalyptisk! Foregår i en annen dimensjon samtidig med Baldurs Gate spillene Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) F**n nå ser jeg meg nødt til å bla opp PS:T, hmm, kan ta å legge introen på nett samtidig, så får "Mr.Garibaldi" sett om det er spillet han tenker på Edit; Stemegiverne, samt et par user review's: http://imdb.com/title/tt0187405/ Endret 6. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 F**n nå ser jeg meg nødt til å bla opp PS:T, hmm, kan ta å legge introen på nett samtidig, så får "Mr.Garibaldi" sett om det er spillet han tenker på Det hadde vært flott hvis du gadd! Har ikke fått tid til å lete etter den på nettet enda, grunnet 2 eksamner de to neste dagene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå