{-_-}...........Hi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) jeg vil ha XBMC som start når du starter xbox?? Hvorfor spiller ikke XBMC mp3 når jeg trykker på det den spiller wav og alt annent? Endret 6. juni 2005 av {-_-}...........Hi Lenke til kommentar
Lou Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vet ikke hvilken tutorial du har fulgt, men med denne bør du få det til. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hei kan noen forklare meg hvordan jeg instalerer XBMC jeg har prøvd med en tutrial men det gjik ikke.....Kommer det opp på evox dash??? og jeg vil ha det som start når du starter xbox?? Hvis du vil ha det til å starte når xbox'en starter må du gjøre følgende. Connecte deg til xbox'en med et ftp program. Kopiere xboxmediacenter.xml og xboxmediacenter.xbe til rota p c:\ Regner med at hele programmet er installert under e:\apps\xmbc? Deretter må du editere i xml fila øverst der det står noe om path to installation eller noe lignende. Står ihvertfall forklart hva du skal gjøre. Du skal der skrive e:\apps\xmbc som er path til selve installasjonen din av xmbc. Deretter MÅ du backe opp evoxdash.xbe kall den gjerne evoxdash-old.xbe Deretter renamer du xboxmediacenter.xbe til evoxdash.xbe Når du nå starter om xboxen vil den automatisk starte evoxdash.xbe som er xboxmediacenter fila di. Fucker du opp noe i xml fila kan du riskere at du ikke får bootet. Du bør da ha en bios med FTP mulighet som lar deg connecte til boksen og rename filene tilbake. Kjør gjerne en kopi av den originale evoxdash.xbe fila ut på PC'en din og lagre den på et sikkert sted. Du må alltid sikre deg i tilfelle du gjør en feil i scriptet. Jeg har tulla mye med dette og erfart at backup er lurt Har sikkert 20 versjoner av xboxmediacenter.xml etter ymse oppdateringer. Du får poste hvordan det går så skal vi hjelpe Endret 6. juni 2005 av Mazeking Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg gjorde som du sa.. Så starta jeg xboxen så kom det XBMC Fatal Error Q:\XboxMediaCenter.xml, Line 0 failed to open file init network using dash settings... IP Address: 192.168.0.2 Starting FTP server... FTP server running on port 21.loging: xbox/xbox og en ting til jeg hadde ikke noen fill som hett xboxmediacenter.xbe bare default.xbe Endret 6. juni 2005 av {-_-}...........Hi Lenke til kommentar
Lou Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Har du installert xbmc under e:\apps\xmbc? Har du lagt inn "e:\apps\xmbc", øverst i xboxmediacenter.xml?: <home>E:\Apps\XBMC\</home> Anbefaler fremdeles at du tar en kikk på denne Edit: "og en ting til jeg hadde ikke noen fill som hett xboxmediacenter.xbe bare default.xbe". Det stemmer nok. Det er default.xbe i xbmc mappen du skal rename når du har flyttet den til c:\ Endret 7. juni 2005 av Lou Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Sjekka alt stemte som du skrev!!!!!!!!!!! har sjekka på den sida skønte inngen ting Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Trist...... Har du ikke noen venner som kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Brenn en cd med evoxdash.xbe fila du tok vare på, pluss resten av programmet. Rename evoxdash.xbe til default.xbe før du brenner den på cd. Der etter så skal xboxen kunne boote med EvolutionX, og ftp funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå