ZerBox Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det finnes en del typer memorysticks ute på markedet, og lurer derfor på hvilke typer/merker Sony Ericsson K750i støtter? Støtter den f.eks "ScanDisc 1024MB Pro Duo"? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vis du går inn på Sonyericsson.no så står det under menyen til K750i Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den støtter alle typer av PRO og DUO PRO. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er vel slik at non-duo kort, er for store til å passe i telefonen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Memory Stick Duo™ Memory Stick PRO Duo™ står det på sidene dems så da er det vel bare å sjekke prisguiden =). Billig var det iallefall ikke Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er vel slik at non-duo kort, er for store til å passe i telefonen? Riktig, den støtter altså ikke den (utgåtte..?) standarden MS Pro. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) ..så da er det vel bare å sjekke prisguiden =). Billig var det iallefall ikke Om man bruker Lefdal og deres prisgaranti blir det billig. Fant en 1GB brikke på nettet til rett under tusenlappen, mens samme brikke kostet 1500kr på Lefdal. Printet ut siden, og fikk dermed brikken til godt under 700 kr Da snakker man plutselig om en rimelig god pris for brikken! Endret 31. mai 2005 av ZerBox Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ..så da er det vel bare å sjekke prisguiden =). Billig var det iallefall ikke Om man bruker Lefdal og deres prisgaranti blir det billig. Fant en 1GB brikke på nettet til rett under tusenlappen, mens samme brikke kostet 1500kr på Lefdal. Printet ut siden, og fikk dermed brikken til godt under 700 kr Da snakker man plutselig om en rimelig god pris for brikken! Gjelder ikke prisgarantien hos Lefdal kun mot vanlige butikker? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Gjelder ikke prisgarantien hos Lefdal kun mot vanlige butikker? Trodde det selv inntil en kamerat fortalte meg om en hyggelig deal han hadde fått uten diskusjon når han hadde printet ut produktinformasjon og pris fra en nettbutikk. Tenkte jeg skulle prøve det samme, og han som betjente meg sa absolutt ingenting i mot mitt krav om billig vare. Var faktisk en som var der på likt med meg som fikk igjen penger på en vare han hadde kjøpt på grunn av at han hadde funnet en vare billigere hos en utenlandsk kjede/butikk som visstnok solgte litt i eller til Norge også. Endret 31. mai 2005 av ZerBox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå