figure_02 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har dere sett videointervjuet Waiting4oblivion.com gjorde med to stykker på E3 da?Der påpeker jo han Kathode at det blir full fysikk som i HL2 og om du har et stort sverd f.eks og holder det ut så kan dere dytte ting av hyller og bord osv! Om det er lett nok da! Og magien blir sånn at vi totalt merker hvor flinke vi er i magi og hvor sterk magi vi har. En liten fireball vil kanskje bare sette fyr på noen, men om du kaster en schvær fireball inn i en folkemengde så flyr de realistisk avgårde pga fysikken! Tenk så kult det blir da! :!: Og med AIen i tillegg også! Det blir et stort spill.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har dere sett videointervjuet Waiting4oblivion.com gjorde med to stykker på E3 da?Der påpeker jo han Kathode at det blir full fysikk som i HL2 og om du har et stort sverd f.eks og holder det ut så kan dere dytte ting av hyller og bord osv! Om det er lett nok da! Og magien blir sånn at vi totalt merker hvor flinke vi er i magi og hvor sterk magi vi har. En liten fireball vil kanskje bare sette fyr på noen, men om du kaster en schvær fireball inn i en folkemengde så flyr de realistisk avgårde pga fysikken! Tenk så kult det blir da! :!: Og med AIen i tillegg også! Det blir et stort spill.. Hmm, var det ikke en regel om dette da? Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Vel... So what? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Oblivion kjeme til å gjere minst 50% av personane på forumet siklande nervevrak kvar gong dei forlet maskina si! Forlate maskinen? ... ER DE GAL MANN?????? Kan vere eg må det når eg skal på do Kanskje eg heller bør installere toalett på rommet! Og mat levert til rommet er jo så klart ei sjølvfølge! Egentlig har morrowind-verdenane virka litt ''statiske'', så klart mykje mindre enn i ein HEIL del andre spel, men objekt står der berre. Du kan jo ta dei inn i inventory for så å droppe dei ein annan plass, men dei veltar ikkje, eller rullar, eller sprett. No derimot vil verdenen virke så levande at du ikkje kjem til å merke forskjell når du i vannvære forlet maskina for å gå på do. (Anna enn at du ikkje har sverd og at spellane dine ikkje har så stor effekt ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har dere sett videointervjuet Waiting4oblivion.com gjorde med to stykker på E3 da?Der påpeker jo han Kathode at det blir full fysikk som i HL2 og om du har et stort sverd f.eks og holder det ut så kan dere dytte ting av hyller og bord osv! Om det er lett nok da! Og magien blir sånn at vi totalt merker hvor flinke vi er i magi og hvor sterk magi vi har. En liten fireball vil kanskje bare sette fyr på noen, men om du kaster en schvær fireball inn i en folkemengde så flyr de realistisk avgårde pga fysikken! Tenk så kult det blir da! :!: Og med AIen i tillegg også! Det blir et stort spill.. Takk for tipset! Det er jo ofte ventetiden som er det beste med slike spill; bare tenk på Fable... Ikke at jeg sammenlikner på noen annen måte. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Oblivion har blitt en del sammelignet med Fable. Med det er jo to vitt forskjellige spill. Selv om Lionhead studios har fokusert en del på kunstig intelligens, så er jo Oblivion så mye mer! Jeg vil sammenligne AIen til Oblivion litt med The Sims. Samme oppbyggingen, bare bedre animasjoner! Håper jeg ihvertfall! Og telekinesis blir bra da! Sammenlign det litt med gravitygun fra Half Life 2! Tenk så kult da! Plukk opp en eller annen ting og kast det på folk! Så reagerer folka forskjellig på det! Og husker det samtidig! Jaja, på den måten er det kanskje litt likt Fable da. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser skikkelig fram til Oblivion Ja, hvem gjør vel ikke det? Sykt bra var jo Morrowind også da. Og Oblivion kommer til å sprenge enda flere grenser. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser skikkelig fram til Oblivion Ja, hvem gjør vel ikke det? Sykt bra var jo Morrowind også da. Og Oblivion kommer til å sprenge enda flere grenser. Oblivion kommer til å sprenge de grensene som kan sprenges og allikevel ha nok krutt igjen "to blow out your mind"! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, hvem gjør vel ikke det? Nei sei det du Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hmm, var det ikke en regel om dette da? Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Vel... So what? Bevisst brudd på retningslinjene, og samtidig opplyse om at du "gir f***" i de, er ikke spesielt lurt. Advarsel er utdelt, og den neste som kommer med smiley-spam innlegg får i beste fall en advarsel. Ha en fortsatt fin helg (se, bare en smiley. Slik skal det være). Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 <Advarsel utdelt> Nei, seriøst... Det der var da litt tull da. Kom liksom på retningslinjene og måtte bare få dem frem i lyset, men for å unngå å få folk til å tro at jeg var en kjip moralist som benyttet seg flittig av "Rapporter"-knappen, måtte jeg jo slå av en liten spøk... Hvis du ser litt på mine andre innlegg rundt om på forumet ser du at jeg egentlig er en ordentlig fyr som prøver så godt jeg kan å holde meg til lov og orden og hjelpe andre og spre glede! Ja, jeg godtar advarselen fullt og helt, du har loven på din side, men ha litt medfølelse da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 <Advarsel utdelt> Nei, seriøst... Det der var da litt tull da. Kom liksom på retningslinjene og måtte bare få dem frem i lyset, men for å unngå å få folk til å tro at jeg var en kjip moralist som benyttet seg flittig av "Rapporter"-knappen, måtte jeg jo slå av en liten spøk... Hvis du ser litt på mine andre innlegg rundt om på forumet ser du at jeg egentlig er en ordentlig fyr som prøver så godt jeg kan å holde meg til lov og orden og hjelpe andre og spre glede! Ja, jeg godtar advarselen fullt og helt, du har loven på din side, men ha litt medfølelse da Uenigheter med moderator skal tas opp med den aktuelle moderatoren i PM, og kun i PM. Har sendt deg svar på dette, men ga deg altså advarsel for å unngå at flere quotet deg og startet et såkalt "quote-party". Ved regelbrudd skal man rapportere tråden og la den ligge, så kommer en moderator og ordner opp. Nå går vi tilbake til on-topic Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Har dere sett videointervjuet Waiting4oblivion.com gjorde med to stykker på E3 da?Der påpeker jo han Kathode at det blir full fysikk som i HL2 og om du har et stort sverd f.eks og holder det ut så kan dere dytte ting av hyller og bord osv! Om det er lett nok da! Og magien blir sånn at vi totalt merker hvor flinke vi er i magi og hvor sterk magi vi har. En liten fireball vil kanskje bare sette fyr på noen, men om du kaster en schvær fireball inn i en folkemengde så flyr de realistisk avgårde pga fysikken! Tenk så kult det blir da! :!: Og med AIen i tillegg også! Det blir et stort spill.. Gleder meg!!! Endret 5. juni 2005 av The (only) O Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ihvertfall at jeg skal ha Destruction i Major skills. Lære meg flamme spells skal vel bli noe av det første jeg gjør. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ihvertfall at jeg skal ha Destruction i Major skills. Lære meg flamme spells skal vel bli noe av det første jeg gjør. Eller hva med frost? Fryse folk inn i store isblokker Tror det første jeg skal lage meg er en snikmorder, men jeg skal selvfølgelig lage meg en trollmann også etterhvert. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis flamme-spellene blir slik som de er vist i traileren kommer jeg til å spille med konstant ereksjon. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis flamme-spellene blir slik som de er vist i traileren kommer jeg til å spille med konstant ereksjon. Forbered deg på det verste. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis flamme-spellene blir slik som de er vist i traileren kommer jeg til å spille med konstant ereksjon. Forbered deg på det verste. verste?! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis flamme-spellene blir slik som de er vist i traileren kommer jeg til å spille med konstant ereksjon. Forbered deg på det verste. verste?! Jo, ja, jeg vet jo selvfølgelig ikke hvordan det er å ha konstan ereksjon, men... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Så utrolig mye glede det er her, jeg gleder meg, gleder, gleder gleder meg. Måtte alle glede seg like mye eller mer Er det sant at du kan fryse folk i isblokker? Kan du da skli en isblokk ned en bakke? Kan du fryse ting? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva med å fryse en nedoverbakke for så å skli ned den å hoppe faenivold DSJ (Deluxe Ski Jump) all over again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå