Gå til innhold

leie ein xbox i stavanger

siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at du får leid noe sted ennå...

Depositumet, hvis du får leid noe sted, er sikkert kembo uansett.... :wink: (og prisen)

Men KJØP da for guds skyld en boks!!!

Halo 2 kommer et halvt år etter Halo (1) på PC...

Jeg gleder meg til Halo på PC, men jeg gleder meg mye mer til Halo 2... *FLIPPE*

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-18 05:15 ]

Lenke til kommentar

Siddis, ta deg en tur til elkjøp på Forus og kjøp xbox'en der. Dersom du ikke liker maskinen nok til å beholde den, kan du returnere den innen 30dager. Dersom maskinen selges inkludert et valgfritt spill velger du selvfølgelig Halo spillet også, da kan du returnere begge deler. Hvis ikke, må du kjøpe/låne spillet.

Litt på kanten, men det kan jo faktisk være at du liker box'en så godt at du ønsker å beholde den :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-18 15:26, byggeren skrev:

Siddis, ta deg en tur til elkjøp på Forus og kjøp xbox'en der. Dersom du ikke liker maskinen nok til å beholde den, kan du returnere den innen 30dager. Dersom maskinen selges inkludert et valgfritt spill velger du selvfølgelig Halo spillet også, da kan du returnere begge deler. Hvis ikke, må du kjøpe/låne spillet.

Litt på kanten, men det kan jo faktisk være at du liker box'en så godt at du ønsker å beholde den :smile:

det var ein god ide :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...