siDDis Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 siden det er eit år til me får sjå Halo på pc så vil eg leie ein Xbox i sånn ca 3-4 dager på ein butikk der dert ikkje er altfor dyrt. Nokon som veit om ein butikk dei leiger ut? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Tviler på at du får leid noe sted ennå... Depositumet, hvis du får leid noe sted, er sikkert kembo uansett.... :wink: (og prisen) Men KJØP da for guds skyld en boks!!! Halo 2 kommer et halvt år etter Halo (1) på PC... Jeg gleder meg til Halo på PC, men jeg gleder meg mye mer til Halo 2... *FLIPPE* [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-18 05:15 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 nei eg kjøper ikkje ein x-box når eg har ein pc eg vil bare teste halo Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Siddis, ta deg en tur til elkjøp på Forus og kjøp xbox'en der. Dersom du ikke liker maskinen nok til å beholde den, kan du returnere den innen 30dager. Dersom maskinen selges inkludert et valgfritt spill velger du selvfølgelig Halo spillet også, da kan du returnere begge deler. Hvis ikke, må du kjøpe/låne spillet. Litt på kanten, men det kan jo faktisk være at du liker box'en så godt at du ønsker å beholde den :smile: Lenke til kommentar
Dezibel_ Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Finnes det ingen videoutleie eller liknende som leier ut slike maskiner da? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 15:26, byggeren skrev:Siddis, ta deg en tur til elkjøp på Forus og kjøp xbox'en der. Dersom du ikke liker maskinen nok til å beholde den, kan du returnere den innen 30dager. Dersom maskinen selges inkludert et valgfritt spill velger du selvfølgelig Halo spillet også, da kan du returnere begge deler. Hvis ikke, må du kjøpe/låne spillet. Litt på kanten, men det kan jo faktisk være at du liker box'en så godt at du ønsker å beholde den :smile: det var ein god ide :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå