Ildflue Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg prøver å finne ut hvordan jeg får lagd en pop-up som f.eks sier "Sikker på at du vil slette denne brukeren?" Ja Nei Jeg prøvde å lete litt men det var ikke noe som jeg fikk til å virke. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan godt hende det er et JavaScript som ordner dette for deg.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, jeg har sett litt på det, men er ikke så god i javascript. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lurer på det samme. Har prøvd endel javascripts som jeg har funnet på google, men har aldri fått det til å funke tilfredsstillende. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Går utifra denne skal komme opp når brukeren trykker på en submit-knapp? <input type="submit" value="Slett" onclick="return confirm('Er du sikker på at du vil slette brukeren?');" /> Rett fra hukommelsen, og det begynner å bli en stund siden jeg brukte den funksjonen, men jeg tror den skal funke EDIT: Den fungerer, testet den lokalt. Du får opp en slik boks: +-------------------------------------------------+ | Er du sikker på at du vil slette brukeren? | | | | | OK | | Cancel | | | | +-------------------------------------------------+ Når du trykker på Ok går det som det vanligvis ville gjort uten dette javascriptet, og om du trykker på Cancel lukker boksen seg og ingenting skjer. Om brukeren har deaktivert javascript vil skjemaet sendes på vanlig måte. EDIT2: Demo her Endret 31. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå