asimov Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) vet dette ikke er en favoritt når det gjelder varme, og har selv hatt problemer med det en stund så jeg lurer på om noen andre med dette kabinetet har noen tips til å få ned tempen? har i perioder måtte ta av kabinett døren for at det ikke skal blir for varmt.( ja jeg har 4Hd, bare standard viftene) jeg ser pluss versjonen har fått ekstra vifter og en kanal ut fra cpu'en, men jeg regner ikke med at det er mulig å få tak i till den første utgaven. burde jeg bare gå for en skikelig sterk vifte bak i kabinetet? for det ser ut som standard viften ikke greier trekke ut nok varmluft. evt noen andre måter å få ned tempen på. alle tips tas imot med takk Endret 31. mai 2005 av asimov Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen gang vurdert vannkjøling...? Lenke til kommentar
asimov Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 jo flere ganger, men det er også en litt større oppgradering, og i mitt kabinett er det iallefall ingen plass til noe vann kjøling så da blire jo investering i både vannkjøling og nytt kabinett. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du ikke er alt for mye rundt på LAN, kan jo kanskje dette være noe. Slipper å ha tank, radiator og pumpe inni kabinettet da. Lenke til kommentar
asimov Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ikke dum den der, mindre støy og bra kjøling(overklokker ikke). takk for tipset får se om jeg ikke kanskje skal gå for noe sånt, om jeg ikke finner en annen enkel løsning. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Denne er mye vakere enn den på microplex. Lenke til kommentar
asimov Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 tja det er vel litt smaksak hvordan er ytelsen på den iforhold? ser den er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå