Lucas Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Samme her, har sendt mail til level3 nå, men hvis det ikke skjer noe så kontakter jeg telenor selv... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Og jeg har akkurat det samme problemet :] Mail er avsendt. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Har samme problemet selv. Plutselig disconecter den av seg selv :S Hvodan fikser jeg det? Det kom først idag, igår var alt helt fint Endret 1. juni 2005 av csboy Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 hva er mail adressa til telenor? skal sende en klage =\ Lenke til kommentar
Micern Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeps. Samme prob her også. Disconnecter minst to ganger på hvert eneste instance run, og ligger på 400 - 2000 ms nå. I helga lå jeg derimot på 100-200. Savner virkelig å kunne nyte spillet fullt ut, ettersom det stort sett bare blir grinding med så høy ping. Er jo umulig å dra på verken raids eller instances slik som det er nå. Telenor, skjerp dere! Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg klarer å spille WoW helt fint under 400ms samtidig som jeg laster ned filer fra bearshare og jeg har tele2 Når jeg ikke laster ned filer fra bearshare så er den nede i 150-200ms Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ja, når du ikke har telenor kan du bare stikke av fra denne tråden, da har du ikke noe her å gjøre.. Dette irriterer meg telenor. dette må fikses fort Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis dere ikke vet det, så er det 1. idag, og det er den datoen Telenor skulle starte og oppgradere linjene sine ! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis dere ikke vet det, så er det 1. idag, og det er den datoen Telenor skulle starte og oppgradere linjene sine ! for en "oppgradering" Wow'en min er butfucked Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Dette irriterer meg telenor. dette må fikses fort Det hjelper nok lite og rope ut her. Telenor leser neppe denne tråden. Ta kontakt med Telenor på www.online.no/kontakt eller tlf 05000 og klag istedenfor. Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Samme problemene med Nextgentel her i stua i kveld. Null & niks forbindelse. Funker greit i går kveld og alt annet på internett fungerer fint. Kona er rimelig desperat etter sin daglige WoW-fiks. Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Telenor har sagt at hoved linja fra Oslo til Amsterdam er fucka. Så mye går da via mindre linjer f.eks igjennom Danmark. Virker litt rart for som folk sier så funker jo andre sider. Endret 1. juni 2005 av SimenNor Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Er tråd på forumet til wow-eu angående det samme problemet som beskrives her. Den i kundesupporten som sa at dere måtte kontakte level3 direkte burde vel strengt tatt ha en annen jobb. Har Canal-Digital selv og de bruker telenor.net ut fra Norge....trenger vel ikke utdype hva forsinkelsen/pakketapet mitt ligger på... Hvorfor kan ikke Telenor skaffe seg peering-avtale med telia.net slik som Catch? Hva bruker de pengene på? Fine bygg? Endret 1. juni 2005 av AccessDenied Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Mange som plages med dette inkl meg selv..begynte for ei uke siden... Blizzard kan ikke hjelpe Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor kan ikke Telenor skaffe seg peering-avtale med telia.net slik som Catch? Hva bruker de pengene på? Fine bygg? Sikkert fordi Telia og Telenor er konkurrenter/fiender. Telia og Telenor skulle jo egentlig slå seg sammen for et par år siden, men det gikk i vasken. Så kjøpte Telia opp NetCom, som igjen konkurrerer med Telenor Mobil... Og sånn er nå det Lenke til kommentar
boosting Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 At Telenor ikke vil ta noe ansvar, er faktisk grunn for sak. Selvfølgelig har de ansvar. Hvis jeg sender en pakke med posten, og de sender deretter til en underleverandør, har jeg da intet ansvar for dette. Det er snakk om "hoppet" rett etter telenor's nett, så det er her snakk om hvor telenor så er koblet til. Ring forbrukerrådet er mitt råd her. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har også Telenor, ligger på en 800ms, men hva tror du den stygge deltidsarbeideren sier når jeg ringer og sier "Linja deres er ustabil, pingen på world of warcraft skyter i taket"? "hë?".. Tror ikke de gidder å bry seg om hvor mye ping vi har når vi spiller WOW nei Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Telenor har allerede uttalt seg (allerede og allerede, de sa hva som foregikk i går). In short: De har problemer med trafikk til utlandet, fordi en av deres internasjonale partnere har tatt kvelden, eller noe sånt. Urgh. Spilte med 500-1000 MS Latency i hele går. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 viker som det har ordna seg nå, vært fall til meg, 80-150 ms i dag Lenke til kommentar
scharpy Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg har nextgentel, så jeg tok en tracert for 5 minutter siden. C:\Documents and Settings\Scharpy>tracert eu.logon.worldofwarcraft.com Sporer rute til eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.110] over maksimalt 30 hopp: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.1 2 19 ms 19 ms 20 ms 1.80-203-119.nextgentel.com [80.203.119.1] 3 19 ms 19 ms 19 ms 217-13-0-169.dd.nextgentel.com [217.13.0.169] 4 26 ms 26 ms 25 ms 217-13-0-182.dd.nextgentel.com [217.13.0.182] 5 27 ms 25 ms 26 ms 217-13-0-14.dd.nextgentel.com [217.13.0.14] 6 26 ms 26 ms 26 ms 217-13-0-233.dd.nextgentel.com [217.13.0.233] 7 25 ms 26 ms 26 ms so-5-0-0.ar1.OSL1.gblx.net [64.215.182.129] 8 52 ms 53 ms 52 ms so3-0-0-2488M.ar2.FRA3.gblx.net [67.17.65.82] 9 51 ms 62 ms 49 ms ffm-b3-geth0-2-1.telia.net [213.248.77.181] 10 59 ms 59 ms 59 ms ffm-bb1-pos1-2-0-0.telia.net [213.248.65.53] 11 62 ms 67 ms 69 ms prs-bb1-pos7-0-0.telia.net [213.248.64.110] 12 62 ms 59 ms 59 ms prs-b2-pos11-0.telia.net [213.248.64.142] 13 62 ms 59 ms 62 ms prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net [213.248.70.70] 14 * * * Forespørsel avbrutt. 15 * * * Forespørsel avbrutt. Så det er ikke noe galt til meg, annet enn at jeg får forespørrsel avbrutt etter hopp 14 Endret 2. juni 2005 av scharpy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå