Gå til innhold

Sletter ting på disk, blir ikke mer plass

Anbefalte innlegg

Problemet er at jeg når jeg sletter ting på diskene mine, så får jeg ikke mer plass. Skjønner ikke hva som er galt... Jeg har prøvd å kjøre ad-aware, scanne med norton 2003 og med housecall virus scaner på internett. INgenting har hjulpet. Noen som vet om dette er et virus og i så fall hvordan jeg sletter dette? Need help! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke noe slags backup-program som kjører? Mener jeg har vært borti noe lignende, da var det et backup-program som lå å holdt på alt som ble slettet.

Nei, tror ikke jeg har noe slikt. I så fall, hvordan kan jeg sjekke om jeg har det?

Lenke til kommentar
Kjører du Norton så må du "empty norton protected files" - det skal du kunne gjøre ved å høyreklikke på søpla. Altså søppelkassen :D

Dæven det funka :ohmy:

Haha, fy faen jeg elsker hw.no! Ander ikke hvor mange ganger jeg har blitt "redda" ved å spørre her :D Love you! ;):p

Lenke til kommentar

Hehe, bare vent til du får fakturaen i posten :w00t:

Husk forøvrig at Norton Protected Files liksom gir deg en angremulighet (vet ikke helt hva man skal med den men....). Sletter du protected files, så er de helt borte.

Men det var vel hensikten også ;)

Hva er egentlig vitsen med protected files?

Endret av zjulik
Lenke til kommentar
Kjører du Norton så må du "empty norton protected files" - det skal du kunne gjøre ved å høyreklikke på søpla. Altså søppelkassen :D

Dæven det funka :ohmy:

Haha, fy faen jeg elsker hw.no! Ander ikke hvor mange ganger jeg har blitt "redda" ved å spørre her :D Love you! ;):p

Det er nok zjulik du må takke :)

Du kan jo også sku av system restore (Høyreklikk "My Computer"-->"Properties"-->"System restore"-->Hak av for: "Turn off system restore".

System Restore tar jevnlig backup av systemet, f.eks. når et nytt program installeres. Det er mulig å ta en roll back til diverse restore points (gjennopprettings-punkt) hvis man vil det, men ejg bruekr det aldri. Dessuten lagrer den evn. virus du har hatt og restaurerer dem når du "gjennoppretter". Du kan fort få 2 gb eller mer ledig diskplass, alt ettersom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...