Gå til innhold

Gratis Karaoke (win XP)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett??

Ikke glem Linken

Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware

Den har like lite i denne kategorien å gjere som ditt svar i denne tråden. Det er ein grunn til at dei laga ein "Report" knapp :roll:

Dei fleste program på internet klarer nok å kjøre i XP.

Kor avansert skal det vere? Tekst som blir markert ettersom melodien går? Skal du ta opp?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett??

Ikke glem Linken

Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV###

Lenke til kommentar

Ikke glem Linken

Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV###

Enig med budskapet...

Lenke til kommentar

:nei:

ro ned før denne blir stengt!

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Ikke glem Linken

Ro deg ned!

mr_trout og zeph har helt rett, dette er helt klart en feilpost, og du slipper å bli gretten bare pga. at de sier det som er rett!

At du syns at dette er det beste stedet er helt feil.

Husk at det finnes en "Programvare" kategori og det er der en slik post hører hjemme.

For når ble liksom karaoke-program hardware!? :p

Raportert til en moderator.

Lenke til kommentar

Denne er som sagt feilpostet, programvare til karaoke har ingenting med hardware å gjøre.

hproslan: Her på forumet forlanges det at man at utviser normal folkeskikk. Det gjelder deg også. Roping og drittslenging funker, i likhet med i det virkelige liv, dårlig hvis du vil bli tatt seriøst.

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...