MadRos Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware Endret 31. mai 2005 av mr_trout Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware Den har like lite i denne kategorien å gjere som ditt svar i denne tråden. Det er ein grunn til at dei laga ein "Report" knapp Dei fleste program på internet klarer nok å kjøre i XP. Kor avansert skal det vere? Tekst som blir markert ettersom melodien går? Skal du ta opp? Endret 31. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 den skal ha de vanlige funksjonene...ikke så avansert . . . Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV### Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 evil lyrics tror jeg har noe, men har ikke fått prøvd det. Tror det beste er å kjøpe en karaokedvd og koble ett par mics på stereoen Lenke til kommentar
2ern Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV### Enig med budskapet... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV### ro ned før denne blir stengt! Endret 31. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hey, jeg er i synge stemning, Vet noen av dere om Gode* gratis Karaoke programmer or win XP på internett?? Ikke glem Linken Denne har vel ikke noe å gjøre i annet om hardware Hva er problemet ditt?! jeg syns at det var det beste stedet. Her sett verre en dette, så stikk av din "#"###"#", Tror ikke at jeg ba deg om å lese denne tråden, Så hvorfor KLAGER DU så JÆV### Ro deg ned! mr_trout og zeph har helt rett, dette er helt klart en feilpost, og du slipper å bli gretten bare pga. at de sier det som er rett! At du syns at dette er det beste stedet er helt feil. Husk at det finnes en "Programvare" kategori og det er der en slik post hører hjemme. For når ble liksom karaoke-program hardware!? Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 oiiii nå smeller det snart! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Denne er som sagt feilpostet, programvare til karaoke har ingenting med hardware å gjøre. hproslan: Her på forumet forlanges det at man at utviser normal folkeskikk. Det gjelder deg også. Roping og drittslenging funker, i likhet med i det virkelige liv, dårlig hvis du vil bli tatt seriøst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg