John Keats Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har bestemt meg for og ri kodo med min orc hunter, men er hittil bare halveis på vei til revered. er det noen mobs man kan drepe som gir reputation til Thunder Bluff? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 du må vente på patch til quests. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 så det er ikke mulig? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det skal visstnok være en quest på å frakte Morrowgrain til TB, men det vil være MYE enklere å gjøre de nye questen som kommer i neste patch. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er visse repeatable Qs du kan gjøre et par tusen ganger. Hørte om en gnome som fikk seg hest. Men det tar alt for lang tid hittil, så du kan liksågodt vente på patchen og gjøre noe fornuftig i mellomtiden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 så da bare dropper jeg det da damn Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 må faktisk være exhalted, ikke revered for å få det til... hadde nok heller starta en tauren da, går fortere enn å komme til exhalted reputation i Thunder Bluff. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 jeg vet det er exhalted man må være, men jeg er bare halveis til revered. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå