Rykende_Kaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) må si meg enig med mye av det hak0n89 sa. og mye av det JhonnyO sa og dere som ikke har peil og bare har hørt det som går på svisj kan vel heller gi f i å poste her. Endret 16. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Cowwy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 han der kleen cut gjør meg kvalm. han er så forferdelig dårlig ! tror han er den gangsteren. Det blir rett og slett for dumt.. Gangster rappere er rett og slett amerikansk. Og sånn er det! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Gangster rappere er i mine øyne folk som virkelig er gangstere. De best kjente er jo selfølgelig de amerikanske gutta,men det er mye kul rap fra de latinske landene,og gutta der er vel så gangster hvis ikke mer Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 100% enig med Cowwy. Kleen Cut suger for å si det rett ut. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Mye av den norske rappen er 100 ganger bedre enn "gangstah rappen". Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Mye av den norske rappen er 100 ganger bedre enn "gangstah rappen". Ja, Hip-pop'en er rææv iforhold til den litt eldre (2-3 år gamle) norske rap'en, men ingenting old-school hip-hop. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ja, det finnes mye musikk vi "andre" ikke liker, men musikkbransjen må jo tjene penger. At de gjør det med "yo" og "nigger" er likegyldig for meg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Gangster rappere er i mine øyne folk som virkelig er gangstere. HÆ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 endrebjorsvik89: det er fortsatt mye fet norsk rap. forskjellen er at de kjente norske rapperne er mye dårligere enn de var den gangen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ja,du har klart å plukke ut de desidert værste norske rap artistene spør du meg,utenom Whimsical som har lagd noe ålreit,men jeg er ikke spesielt fan. hvis du tar Cast fra Equicez,så er det en kar med gale tekster,en av norges beste på norsk rap.... Er ikke så stor fan av rap på norsk jeg heller,men det finnes noe bra,å kalle alt tragisk blir for dumt... Ganske enig med deg. Er heller ingen stor fan av norsk rap, men noe er jo greit. Så har også trådstarter valgt ut de dårligste rapperne i norsk historie. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 endrebjorsvik89: det er fortsatt mye fet norsk rap.forskjellen er at de kjente norske rapperne er mye dårligere enn de var den gangen Da får jeg begynne å lete litt igjen da. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ravi og DJ Løv's nye plate er temmelig bra! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg liker den ikke hvis den likner på 'E-ore'-låten. Endret 21. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har du hørt Tjeriåu?`Ikke det? 2 bad Den er meget fengende! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Har du hørt Tjeriåu?`Ikke det? 2 bad Den er meget fengende! Jeg synes bare den er stygg og irriterende som alt det andre de har laget... Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Døh! Ikke kødd med Tsjeriåu da! Den er bare digg den! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ravi og DJ Løv's nye plate er temmelig bra! det er ikke rap eller hip-hop,så hva har det med denna tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 EEEEHHHH.....Det er BÅDE hip hop og rap........... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 EEEEHHHH.....Det er BÅDE hip hop og rap........... EHHHHHHHHHHHH Ravi sier jo selv at det ikke er hip-hop eller rap,det er lignende,men det har ingenting med det å gjøre. EHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ok! Hva vil du betegne Ravi sin musikkstil som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå