Gå til innhold

Norsk rap er rett og slett tragisk.

embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg en god del norsk rap er bra,men det handler om hva hver enkelt syns og mener.

Noen om folk jeg hører på:

Oral Bee: Absolutt best som produsent, han kan det han driver med. Beats som få kan slå, men liker også det han ræpper selv om mestenparten er tøv.

Karpe Diem: Gjør alt helhjerta, personlig syns jeg de har en del bra. De fikk mye ut av Glasskår med low budget.

Bad Spit: Lagd mye egentlig, men det ligger en del bra blant det. Veldig allsidig fyr som både rapper og produserer.

Philip: Ja, har hørt plata hans og ble egentlig overrasket. Markedsførings messig har de gjort jobben sin og plata ble sluppet på rett tidspunkt mener jeg. Tror Philip kan nå forholdsvislangt men trenger enda noen år, en del på plata tilsier det.

har ikke tid til å skrive så mye mer nå men andre som jeg liker:

Cast, F'em One, Apollo, Diaz, Klover i Kamp, Definite, Absurd Oppspinn, Dekar + mange andre... har utelatt mange...

En del rappere blir veldig kommersielle etterhvert (bl.a Philip, Whimsical osv) men tror de aller fleste tar den muligheten hvis de får den. Det handler tross alt om penger i banken for de, og leve av å rappe i Norge er ikke det enkleste.

Alle har vel en mening om rap på norsk eller ett annet språk, for meg spiller det ingen rolle om de rapper på norsk, engelsk, russisk, spansk eller andre språk. Det er resultatet som teller.

Lenke til kommentar
Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere.

Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk).

du har sikkert hørt mye musikk men du har faen ikke hørt mye norsk rap.

norsk rap suger

"bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey" "E ordet E ordet E ordet E ordet"

"Ketchup, Sennep og løk"

får en sammeheng.

okey greit ravi og alle andre idioter du siterer i innlegget ditt suger men hva har det med rap å gjøre?

Lenke til kommentar
Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere.

Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk).

du har sikkert hørt mye musikk men du har faen ikke hørt mye norsk rap.

norsk rap suger

"bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey" "E ordet E ordet E ordet E ordet"

"Ketchup, Sennep og løk"

får en sammeheng.

okey greit ravi og alle andre idioter du siterer i innlegget ditt suger men hva har det med rap å gjøre?

:thumbup:

Lenke til kommentar

HAHAHA Åssen går det an å si at oral bee er en god rapper?

Åssen i hælvete kan man tro at Tommy Tee er Svensk?

Og det går da vel faen ikke an å basere synspunktene sine på rapvideoer du har serr på svisj?

Og hva faen? Ravi er ikke rapper, slutt og bland han og Norsk rap!

På tide å diskutere noe dere har peiling på?

Lenke til kommentar
HAHAHA Åssen går det an å si at oral bee er en god rapper?

Åssen i hælvete kan man tro at Tommy Tee er Svensk?

Og det går da vel faen ikke an å basere synspunktene sine på rapvideoer du har serr på svisj?

Og hva faen? Ravi er ikke rapper, slutt og bland han og Norsk rap!

På tide å diskutere noe dere har peiling på?

må si meg enig med den mannen her!

Lenke til kommentar

Det meste av musikk som lages i Norge er søppel!

Det eneste jeg har hørt til nå som er bra er Stonegard og meg selv med min debutt sigggg, som er en parodi på black metall, og for å bevise at ola nordmann (Anwar Ajmi) kan lage bedre musikk enn backstreetboys.

Lenke til kommentar
Det meste av musikk som lages i Norge er søppel!

Det eneste jeg har hørt til nå som er bra er Stonegard og meg selv med min debutt sigggg, som er en parodi på black metall, og for å bevise at ola nordmann (Anwar Ajmi) kan lage bedre musikk enn backstreetboys.

Du har tydeligvis ikke hørt mye norsk musikk.

Debutt sigggg?

Lenke til kommentar

Hehe, var jo tull da, jeg sa jeg kunne lage en sang på 5 min, som var bedre enn backstreetboys sin musikk, så spurte de om jeg kunne prøve det i praksis, det gjorde jeg, og bare for å lagre den fortest mulig bare trykka jeg noe, det ble til sigggg, men har fortsatt ikke fått uploada den.

Lenke til kommentar

MadCon, Cast & F'EM One er jo skitbra da synes jeg. Equicez er dritbra i å lage fete beats. bare sjekk ut Kela og Problembarn.. Paperboys ekke verst de heller og nye Warlocks sangen Stay Warm er knall spør du meg. hvertfall beatsa.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

dere kan ikke prate om ting dere ikke har peil på...Jeg bare venta på at Oral Bee og

Gatas skulle bli nevnt når jeg så topicen....

Hva som er tragisk kan det være delte meninger om, men å lage en topic om noe dere ikke har peil på blir hvertfall TRAGISk.

Norsk rap, vil heller si hip-hop...... er på bvedringens vei....

Vi har store navn som Cast, Fem one, Onkl Pizzle, Smuck gutta, og Paperboys.....

HVorfor i helvette si at dette er tragisk, det blir det samme som jeg som hater metal osv

skulle lage en topic med "metal er ræva,hvertfall. blablabla...."

Den diskusjonen her fåregår på et stadie en senil funksjonshemmet hest kunne

ført ordveksligngen på høyere nivå.

Men til sist

"dirtyoppland er jo bare så bra da, Også Oral Bee han er jo bare så bra på tekster,

Gatas er kjempegule da med den derre sangen som går på tv med de reportarene,

Side Brok er kjempe kule, de rapper kult og teller til 4 på vestlandsdialket."

Var det oroni? *EHH... NOT*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...