Pasient Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Philip? Hva faen? Det er jo ikke rap, det er jo ikke musikk en gang! Den kvisete fjortisen skulle jeg skutt på høylys dag. Vell, nok om det. Er ikke stor fan av rap, det eneste av rap jeg kan høre på er faktisk norsk rap. Jeg takler rett å slett ikke "Jeg er neger, jeg har stor penis, jeg har så mange damer å jeg har så stor gjeng. Bilen min har 67 toms felger å jeg dreper deg om du snakker stygt om meg". Seriøst, det der er ikke musikk. Det er en neger som snakker tullprat foran en mikrofon. Av norsk rap så er jo Dirty Oppland og anbefale, veldig gode tekster. Tungtvann er rimelig genialt, og la oss ikke glemme Side Brok. Er stor fan av rap på dialekt, hvis du ser bort i fra Spetakkel. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva er vitsen med at de som ikke liker rap driver å poster her bare for å si at det er no dritt? Kunne gjerne stikki innom metal forumet og snakka crap, men gidder ikke fordi jeg ikke liker metal, men hip-hop Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Amen Darkstarr...bare drit i dem,drittunger Rykende Kaffe hadde ett veldig godt poeng må jeg si Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt Eneste unntak må være Tungtvann. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt Eneste unntak må være Tungtvann. tydeligvis ikke hørt mye på musikk eller? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville vel sagt at all rap er tragisk. Jeg vil si at det tragisk å poste det i denne posten da denne tråden _åpenbart_ ikke er ment for sånne som deg... Men ja, desverrre. Mye av den norske rappen er dårlig, ihvertfall det jeg har hørt. Men Side Brok og Gatas Parlament funker. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg hører mye heller på norsk rap enn engelsk. Klovner i Kamp og Spetakkel er favorittene. Spesielt Klovner har mange bra tekster bra beats. Norsk rap rocker Jeg takler rett å slett ikke "Jeg er neger, jeg har stor penis, jeg har så mange damer å jeg har så stor gjeng. Bilen min har 67 toms felger å jeg dreper deg om du snakker stygt om meg". Seriøst, det der er ikke musikk. Det er en neger som snakker tullprat foran en mikrofon. Amen til dette! Endret 6. juni 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Men Side Brok funker. Side brok er et hån mot all form for rap. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har ikke lest mer en brae førte posten men det er mye norsk rap som er drit bra da. kommer ikke på noen nå som jeg sitte å tenker.. bønder i kamp dirty oppland han som har "dødsøt" alle disse er bra er mange andre også men kommerikke p flere akkurat nå Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Men Side Brok funker. Side brok er et hån mot all form for rap. Hvorfor det? Fordi de rapper på dialekt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Liker ikke norsk rap noe spesielt jeg heller, synes det er mye bedre på engelsk. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt Eneste unntak må være Tungtvann. tydeligvis ikke hørt mye på musikk eller? Jo faktisk. Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere. Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk). Det er min menig, jeg respekterer andres, men da får du respektere min. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jepp, norsk rap er det værste jeg har hørt Eneste unntak må være Tungtvann. tydeligvis ikke hørt mye på musikk eller? Jo faktisk. Hørt på musikk hele livet, og vært borti de fleste sjangere. Men norsk rap er fortsatt det værste jeg har hørt (av sjanger/språk). Det er min menig, jeg respekterer andres, men da får du respektere min. hehe er norsk værre en sånn kinesisk eller arabisk også.... det er det eneste jeg ikke klarer azz sån dere arabisk ting greie "musikk" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 norsk rap suger "bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey" "E ordet E ordet E ordet E ordet" "Ketchup, Sennep og løk" får en sammeheng. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Men Side Brok funker. Side brok er et hån mot all form for rap. So? Side Brok er orginalt! Er så typisk at når noen bryter med klisjeene og skaper noe nyskapende så blir de anklaget for hån mot sjangeren sin.. Endret 6. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
e321 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 til dere som driver og klager på sjangerer dere ikke liker, kan dere ikke slutte med det...??? Er ingen super fan av rap generelt, men driver vel ikke å sutrer å klager fordet !! Gi faen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 All norsk rap er fan ikke dårlig! (Etter min smak, ikke bli pissed eller noe). Klovner i Kamp?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 norsk rap suger "bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey" "E ordet E ordet E ordet E ordet" "Ketchup, Sennep og løk" får en sammeheng. Haha.. E-ore er jo ikke akkurat rap da.. Sidebrok, gatas parlament. Klovner i kamp er grei musikk for meg Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 norsk rap suger "bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey bæbey" "E ordet E ordet E ordet E ordet" "Ketchup, Sennep og løk" får en sammeheng. Du klager på norsk rap når det er det eneste du har hørt? deter jo ikke rap enang! Lenke til kommentar
Cowwy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Liten tvil om at norsk rap er bad i forhold til amerikansk.. Se på f.eks Wu tang clan,som etter min mening er den beste rap gruppa noensinne.. peace! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå