H4ngm4N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Gatas Parlament er utrolig dyktige, men ellers liker jeg IKKE norsk rap.. (Er ikke spesielt glad i rap ellers heller). Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ingenting hør; INGENTING slår Side Brok! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Ingenting hør; INGENTING slår Side Brok! Let the man speak! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ingenting hør; INGENTING slår Side Brok! jo,omtrent all annen norsk hip-hop Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dream On - The Chemical Brothers! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil si Grotesk er blandt de beste når det gjelder undergrunn. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ingenting hør; INGENTING slår Side Brok! Enig! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil si Grotesk er blandt de beste når det gjelder undergrunn. har mer sans for skurkesprett gjengen jeg Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Etter 10 mnd i USA og 2000 elever rundt meg hver dag, har jeg "vist fram" norsk rap til mine amerikanske venner. Alle mine venner som har hort pa norsk rap digger det, og her er det ikke snakk om folk med buksene godt nedpa larene og masse bling. De strekker seg fra folk som vanligvis kun horer pa techno etc. til de som horer pa Barbershop quartet og musikk fra Phantom of the Opera. Og alle har digget det. De forstar jo ingenting av det som blir sagt, men de liker det at det er annerledes enn gangsta-rappen de er vant til. Tror de gar lei etterhvert (noe jeg ogsa begynner a gjore). Den sangen som falt mest i smak hos de fleste var faktisk Spetakkel - Rapstatus, hvor de har blandet norsk og engelsk. Da forstod de hvertfall endel. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rap generelt er tragisk etter min mening. Men jeg har full forståelse for at noen mennesker liker dette bråket. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Etter 10 mnd i USA og 2000 elever rundt meg hver dag, har jeg "vist fram" norsk rap til mine amerikanske venner. Alle mine venner som har hort pa norsk rap digger det, og her er det ikke snakk om folk med buksene godt nedpa larene og masse bling. De strekker seg fra folk som vanligvis kun horer pa techno etc. til de som horer pa Barbershop quartet og musikk fra Phantom of the Opera. Og alle har digget det. De forstar jo ingenting av det som blir sagt, men de liker det at det er annerledes enn gangsta-rappen de er vant til. Tror de gar lei etterhvert (noe jeg ogsa begynner a gjore). Den sangen som falt mest i smak hos de fleste var faktisk Spetakkel - Rapstatus, hvor de har blandet norsk og engelsk. Da forstod de hvertfall endel. nei herregud,ikke spre Spetakkel til statene da mann møkka musikk La dem høre no warlocks,det er jo på engelsk også Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hele poenget er jo at de vil hore rap pa norsk... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... At folk kan ta så feil. Du har vel hørt en monoton 50 cent låt og tror dermed at alt av amerikansk dyp gangstarap ala NWA, 2pac, Dr Dre, Gamle Snoop Dogg (Murder was the case) og lignende er tragisk. Du har rett og slett ikke peiling på hva du snakker om. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg får spasmer og blir uvel når jeg hører så dårlig musikk. Og det verste er jo at det selger som pokker. jeg er helt enig med deg. det meste av norsk rap generelt er horribelt. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... Sier du at norsk rap er bedre enn NWA, Mobb Deep, 2pac osv.? You've just made an enemy for live... Liker ikke gangstah\moneymaker\blingbling rap jeg heller, jeg hører bare på norsk undergrounds rap.... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... Gå og legg deg, mann. Har de noen gang hørt NWA, Public Enemy, Eazy-E, Luniz, KRS-ONE og slik kvalitetsmusikk? Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 QUOTE (Arsenal_RULES @ 01/06/2005 : 12:28) Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... Håhåhå, du har nok driti på draget her, ja. Jeg tror ikke du vet verken hva du snakker om eller hvor mange som nå kommer til å motsi deg. Sannsynligvis er nok "Det drite de lagde på 90 tallet i Amerika..." det som har inspirert de stakkars norske wannabe-rapperne du liker. Skam deg. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg ville vel sagt at all rap er tragisk. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) hahaha. trådstarter: hva med å faktisk høre en norsk rap sang før du snakker dritt om norsk rap? WhimsicalDiaz Han der Philip-fjortisen Kleen Cut den lista er jo crap som all annen listepop drit. det blir akkurat like teit som å si at rap på engelsk suger når det eneste man har hørt er 50 cent. Endret 5. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå