-mAdz- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 synes det nye albumet til Jaa9 & OnklP med venner, Sjåre Brymæ, er veldig tøft! Utrolig morsomme tekster Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvorfor lager du _SÅ_ meningsløse poster? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Karpe Diem er jo faktisk utrolig bra da! Resten av det norske er vel egentlig bare dritt... Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fremmed Rase - Råne Beste innen Norsk Rap, ellers suger det meste Lenke til kommentar
amarios Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det ingen her som hører på Tungtvann? det er den beste rap-gruppa i norge som rapper på norsk! Geniale humoristiske tekster og sinnsykt bra beats! ikke motsi meg, dere vet dem er bra! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 SPETAKKEL Det finnes utrolig mye darlig norsk rap, det er det ingen tvil om. Men det er ogsa mye bra. Spetakkel, Jaa9 og Onkl P, samt flere fra Tee Productions vet hva de driver med og kommer opp med fengende beats og gode tekster. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tenk hva engelske land synes om engelsk rap da Ja, norsk rap er kjedelig og teit Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det høres jo ut som de har røyka noe... Du er nok inne på noe der... Selv kan jeg ikke fordra rap, i mine ører er det trommelom og tullprat. Men om man slutter å se på det som musikk men en slags form for diktopplesning må jeg innrømme at Tungtvann tiltaler meg _bittelitt_ .. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes bare det er utrolig at det ikke har kommet noen thread om dette før jeg!! Norsk rap er så utrolig ræva! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hvorfor lager du _SÅ_ meningsløse poster? Og din -_-VAR-_- bedre!? On topic: Vel, synes ikke Norks rap er så dårlig som mange her vil ha det til. Melodiene er fengende og det de synger om er morsomt (tror du ikke vi driter i det - sangen) Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... Visst det er mange Metal folk her, kan dere ikke si at (generelt) Metal tekstene er så mye bedre... *brrrrrøøøøøøøøøl, hyyyl & Brøøøøl* Endret 1. juni 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) SPETAKKEL Det finnes utrolig mye darlig norsk rap, det er det ingen tvil om. Men det er ogsa mye bra. Men SPETAKKEL er virkelig ikke noen av de gode. Akkurat når det gjelder Spetakkel, er de så dårlig og (stygge) ræva, at jeg skammer meg "nesten" for å ver'e fra BErgEen. Endret 1. juni 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 norsk rap er (har egentlig ikke sansen for rap generelt heller). blir for dumt når selve musikken bare er 10% av image deres liksom... Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Norsk rap (med forbehold): Enig... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nå syns jeg meste rap ar tragisk, men det værste er den Sommerfavorit eller hva den heter. Når de må legge inn lange vokaler for at det skal stemme. FAVORIIIIIIIIIIII-IIT! blir for dumt, syns nå jeg. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) -DVD Jeg går på skolen hans. Vi pratet litt sammen en gang på byen da begge var like stupfulle. Vil noen ta på meg? edit: Må adde litt on-topic. Han er flink, har mange fete låter sammen med Sirius. Jævlig fett da! han er jo dreven! vet du hvor lenge han har holdt på? jaja Sirius er også fet, bare glemte han edit:leif, ble litt ivrig Endret 1. juni 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Syntes den skandinaviske måten å rappe på er noe av det bedre jeg da. Liker ikke for mye gangsta rap. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Er jo mye bedre enn det drite de lagde på 90 tallet i Amerika... Sier du at norsk rap er bedre enn NWA, Mobb Deep, 2pac osv.? You've just made an enemy for live... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå