Gå til innhold

Norsk rap er rett og slett tragisk.


embark

Anbefalte innlegg

Det må da vere grenser for hvor talentløs musikk det går an å gi ut til offentligheten. Snakker nå om rapping på norsk. Hvorfor skal de "rappe" så forbasket treigt da? Det høres jo ut som de har røyka noe... Var innon Svisj i dag, og så diverse norske rap-musikkvideoer.

 

Kan nevne artister som:

  • Whimsical
  • Diaz
  • Han der Philip-fjortisen
  • Kleen Cut

For å ta noen eksempler. Jeg synes faktisk den nye sangen til Sandra + et par rappe-duder, "I Morgen" er værre en "Sommerflørt". Jeg får spasmer og blir uvel når jeg hører så dårlig musikk. Og det verste er jo at det selger som pokker.

 

Hva ser folk i sånn musikk?

 

:no:

 

Skal det rappes, skal det rappes på engelsk!

 

Så, er det noen som har noen meninger om norsk rap/hiphop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja,du har klart å plukke ut de desidert værste norske rap artistene spør du meg,utenom Whimsical som har lagd noe ålreit,men jeg er ikke spesielt fan.

 

hvis du tar Cast fra Equicez,så er det en kar med gale tekster,en av norges beste på norsk rap....

 

Er ikke så stor fan av rap på norsk jeg heller,men det finnes noe bra,å kalle alt tragisk blir for dumt...

Lenke til kommentar

Er bare en norsk rap-gruppe jeg noensinne har likt, og det er Pen Jakke. De nye som har kommet nå de siste 2-3 åra synes jeg bare er bæsj. Paperboys (selv om de rapper på engelsk) topper kransekaka av elendige norske rappere.

 

Jaa9 og OnklP (/dørty oppland) er de værste som både er norske og rapper på norsk. De er så sinnsykt "hey hey, her kommer vi, alle flytter seg for oss fordi vi er rappere, rebeller og bruker dop. OMG vi er så tøffe wey hey..." Blir kvalm.

 

Norske rappere som rappa på engelsk, så kan jeg også nevne Tommy Tee, Warlocks og TP Allstars. De hadde i det minste sin egen stil, og lagde ganske mange bra sanger.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Norske rappere som rappa på engelsk, så kan jeg også nevne Tommy Tee, Warlocks og TP Allstars. De hadde i det minste sin egen stil, og lagde ganske mange bra sanger.

Trodde Tommy Tee var svensk, jeg. Mulig jeg tar feil, men det er det jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...