embark Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det må da vere grenser for hvor talentløs musikk det går an å gi ut til offentligheten. Snakker nå om rapping på norsk. Hvorfor skal de "rappe" så forbasket treigt da? Det høres jo ut som de har røyka noe... Var innon Svisj i dag, og så diverse norske rap-musikkvideoer. Kan nevne artister som: Whimsical Diaz Han der Philip-fjortisen Kleen Cut For å ta noen eksempler. Jeg synes faktisk den nye sangen til Sandra + et par rappe-duder, "I Morgen" er værre en "Sommerflørt". Jeg får spasmer og blir uvel når jeg hører så dårlig musikk. Og det verste er jo at det selger som pokker. Hva ser folk i sånn musikk? Skal det rappes, skal det rappes på engelsk! Så, er det noen som har noen meninger om norsk rap/hiphop? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 syns kanskje ikke det er verdens beste kvalitet nei.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ja,du har klart å plukke ut de desidert værste norske rap artistene spør du meg,utenom Whimsical som har lagd noe ålreit,men jeg er ikke spesielt fan. hvis du tar Cast fra Equicez,så er det en kar med gale tekster,en av norges beste på norsk rap.... Er ikke så stor fan av rap på norsk jeg heller,men det finnes noe bra,å kalle alt tragisk blir for dumt... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Rap er ikke helt min greie, men har sans for Sidebrok Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Nei, mener ikke at 100% all norsk rap er tragisk. Det er da noen lys i tunnelen også. Men det meste som produseres nå for tiden er crap, for å si det rett ut. Og ja, Sidebrok er bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dirty Oppland har jo veldig mye bra da. Noen av tekstene har noen helt utrolige punchlines. Men det var kanskje før de ble kjente. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Artister har en tendens til å drite i musikken når de får penger... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det du sier nå er helt feil, eksempler på bra rap: Klovner i kamp Gatas Paralament Oral Bee (Norges beste rapper) Jaa9 og OnklP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Masse dårlig, og det er stort sett det dårlige som kjem fram i media. Når eg var ein aktiv lyttar gjekk det i Pen Jakke. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Er bare en norsk rap-gruppe jeg noensinne har likt, og det er Pen Jakke. De nye som har kommet nå de siste 2-3 åra synes jeg bare er bæsj. Paperboys (selv om de rapper på engelsk) topper kransekaka av elendige norske rappere. Jaa9 og OnklP (/dørty oppland) er de værste som både er norske og rapper på norsk. De er så sinnsykt "hey hey, her kommer vi, alle flytter seg for oss fordi vi er rappere, rebeller og bruker dop. OMG vi er så tøffe wey hey..." Blir kvalm. Norske rappere som rappa på engelsk, så kan jeg også nevne Tommy Tee, Warlocks og TP Allstars. De hadde i det minste sin egen stil, og lagde ganske mange bra sanger. Endret 31. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Sånn norsk kjendiss rap suger ja, men underground rapper er bra -Lars Rubix -Intakt -Ænndi -DVD -Gimmik -Blind Visionaries Hip-Hop.no Uhort.no Endret 31. mai 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det du sier nå er helt feil, eksempler på bra rap: Klovner i kamp Gatas Paralament Oral Bee (Norges beste rapper) Jaa9 og OnklP Oral Bee suger da? han har jo ikke noe skills i det hele tatt...Wannabe Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dirty Oppland har jo veldig mye bra da. Noen av tekstene har noen helt utrolige punchlines. Men det var kanskje før de ble kjente. Det har du HELT rett i sorry at det ble trippel post!! Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 som Ravi & DJ Løve og Skills Misse Baren syns nesten all musikk som ligger på vg-lista suger... hadde ikke tatt imot sangene om dem hadde kasta cden etter meg som bla Schnappi sangen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) -DVD Jeg går på skolen hans. Vi pratet litt sammen en gang på byen da begge var like stupfulle. Vil noen ta på meg? edit: Må adde litt on-topic. Han er flink, har mange fete låter sammen med Sirius. Endret 31. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sidebrok og Oral Bee er jo morsomme Men synes at de som prøver å være "Harlem, hoes, booze" gangsta synker litt ned. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Norske rappere som rappa på engelsk, så kan jeg også nevne Tommy Tee, Warlocks og TP Allstars. De hadde i det minste sin egen stil, og lagde ganske mange bra sanger. Trodde Tommy Tee var svensk, jeg. Mulig jeg tar feil, men det er det jeg har hørt... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Tommy Tee er nok en norsk produsent ja. Edit: Norsk, ikke norsl Endret 31. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå