Gå til innhold

Kjøp av bærbar, rundt 10k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har funnet en svært interessant PC til deg:

Dell Insprion 6000

Jeg legger ved et bilde med specs: (gadd ikke å skrive det opp)

Totalt beløp: 10.680,00 kr (med frakt inkludert).

PCen kommer med "bare" 512 MB RAM, dette kan du siden oppgradere til 2.0 GB på Komplett til en pris rundt 2-3000kr for begge brikkene.

Da har du en fullgod PC som vil vare lenge, med knall skjermoppløsning, haugevis med RAM, kjapp CPU, svært stort batteri, DVD-brenner, trådløst nettverk og moderat skjermkort (egentlig mer enn bra nok).

post-72-1117560497_thumb.jpg

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Panofix: Jeg skal si du er flink til å promotere Dell-maskiner. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det (litt mistenkelig bare), men følte bare at jeg måtte kommentere at jeg nå har sett det samme innlegget fra deg over 3 steder :-S sånn at de som ikke selv har skjønt det nå skjønner at du er veldig Dell-fiksert (og muligens også Dell-ansatt? hehe, mine spekulasjoner.).

DarkZhade: Dersom eneste kravene er "ca 10k" og "chille" pluss "litt spill", er det ikke mye å styre etter. For å lettere få hjelp til å finne en maskin som passer deg, bør du oppgi flere krav. Hva med skjermoppløsning, batteritid, vekt, grafikkløsning, operativsystem, o.l.?

Lenke til kommentar
Panofix: Jeg skal si du er flink til å promotere Dell-maskiner. Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det (litt mistenkelig bare), men følte bare at jeg måtte kommentere at jeg nå har sett det samme innlegget fra deg over 3 steder :-S sånn at de som ikke selv har skjønt det nå skjønner at du er veldig Dell-fiksert (og muligens også Dell-ansatt? hehe, mine spekulasjoner.).

DarkZhade: Dersom eneste kravene er "ca 10k" og "chille" pluss "litt spill", er det ikke mye å styre etter. For å lettere få hjelp til å finne en maskin som passer deg, bør du oppgi flere krav. Hva med skjermoppløsning, batteritid, vekt, grafikkløsning, operativsystem, o.l.?

Nei, jeg er ikke ansatt hos Dell :ohmy:

Jeg gidder bare ikke å skrive nye innlegg når mange spør om det samme. Da er det mye greiere å bruke et godt innlegg som du har skrevet før. Og en annen ting, jeg har erfaring med denne PCen! Kanskje derfor jeg anbefaler den? ;)

Lenke til kommentar

Acer TravelMate 4101WLMi er et alternativ til Dellen som jeg har funnet. Noe svakere prosessor, men god på mange andre felt.

10091 kr

Acer TravelMate 4101 i prisguiden.

Er også et alternativ jeg har sett på. Skal også kjøpe meg en pc som kan brukes til litt av hvert.

Bare et spørsmål angående Dell inspirion 6000. Har den s-video utgang?

Takker på forhånd.

Kraken

Lenke til kommentar
Acer TravelMate 4101WLMi er et alternativ til Dellen som jeg har funnet. Noe svakere prosessor, men god på mange andre felt.

10091 kr

Acer TravelMate 4101 i prisguiden.

Er også et alternativ jeg har sett på. Skal også kjøpe meg en pc som kan brukes til litt av hvert.

Bare et spørsmål angående Dell inspirion 6000. Har den s-video utgang?

Takker på forhånd.

Kraken

Dell i6000 har S-Video utgang.

Aceren ser bra ut, men trekker ned for dårlig skjermoppløsning (WXGA er horribelt!) :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...