qvestus Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har nettop fått meg THPS3, men knappene/keyboardet er ikke konfigurert, og derfor lurte jeg på om en eller annen kunne fortalt meg hva som er deafult instillingene ? _________________ http://www.min-side.com -Siden der du finner det meste ! Ringetoner - Progz - Appz - Spill - Game Boy Advance emulator og spill/ROM's - SMS - Java - HTML + MER [ Denne Melding var redigert av: qvestus på 2002-07-18 01:22 ] Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 På oppstarts menyen(før du går inn i spillet) har du mulighet til å se og endre konfigurasjonen. Gå inn på controllers. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Ja, jeg har jo faktisk skjønt det da, men det jeg lurer på er hvilke knapper som du bruker til feks. ollie, kick, grind osv. Selv om jeg velger Default i profile listen så er ikke knappene bundet til noen av "trixene" Det høres jo ut som om du har THPS, så kan ikke du bare fortelle meg hvilke knapper som er bundet til hva ? Jeg syntes det blir så på tryne og bare finne på noe selv... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 det er numpadknappene du bruker... 4=kickflip 2=ollie 6=grab 8=grind Det var det jeg fant ut etter en 10min spilling.. ellers bruker du wasd til å styre med... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Aaa.. skjønner. Sorry. Kjører min egen config jeg,samme som jeg brukte på THPS2, men hvor lurt det er vet jeg ikke. Får liksom ikke brukt spin knappene noe særlig. Men jeg klarer meg alikevel. Bruker piltastene til å styre. Space = ollie c = kick v = grind b = grab x = switch z = stance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå