Tuffeluffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei! Emnefeltet er vel tydelig nok.... Hvilket kabinett ville du hatt, og hvofor? Hva er det som er så bra med det? Design, pris, merke? Jeg ville nok ha valgt CM Wave Master.... Pga designet.... synes "bølgen" foran er kul, samtidig er det et kraftig neonlys helt foran men det er jo MEG da... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ville valgt meg tt tsunami dream jeg.. drit fint å se på og god kjøling. og koster ikke alle verden heller. men det er også meg da Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ville hatt Alienware Aurora - kabinettet. God plass og heftig design. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ville valgt CM Stacker pga av utseende, god plass, god kjøling og btx kompitablitet! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har mitt No1 Choise Chieftec DA-01BD (fulltower). Pro's: Koster 800,- Plass til masse snax Solid. Skinner til 3.5" og 5.25" brønner for enkel montasje. Con's: Tungt. Popnagler (eler hva det heter). Irriterende hvis man har tenkt å lakke skikkelig, eller gjøre en skikkelig "cablejob" Plata til PSU'en. Ser ikke bra ut når man snur den... Plass til en 92mm vifte i toppen (skulle vært 120mm eller 80mm) Fester til vifter. (vil heller skru de på, og montere viftegriller, men det er bare å borre litt) Lenke til kommentar
maslaksen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ville valgt Lian Li.. Kun det beste er godt nok! Er forresten den stolte eier av et Lian Li kabinett. Er riktignok det billigste Men er dog et Lian Li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå