Jann - Ove Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 25Kubikkmeter per sekund i luftgjennomstrømning, trenger jeg si mer? http://mirrordot.org/stories/80e1adc0b3f88...c776/index.html Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Haha, værsting kjøler Tror ikke det blir noe populært produkt med den størrelsen og watt bruken der Vet du i hvilken sammenheng kjøleren ble laget? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Altså hva FAEN er poenget og kjøre den på Likestrøm? Kunne like godt hatt døtta 230V AC på den jo. Endret 31. mai 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Riiiiight... Hvorfor ha en sånn når 1 stk 220W Peltier funker bedre? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 tja.. alternativt kunne du jo brukt begge deler.. altså et 220W peltier mellom cpu og den kjøleren Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Of course, you’ll need a serious case upgrade too, and we would recommend the CoolerMaster 821 Garage, which comes with a tasteful variety of electronic doors and leaves enough room for even the largest GFX cards in SLI and a Nissan Micra too. :P Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 tja.. alternativt kunne du jo brukt begge deler.. altså et 220W peltier mellom cpu og den kjøleren Hehe, komplett vannkjøling med to radiatorer tar mindre plass enn det monsteret jo. Synes kabinettet som ble nevnt hørtes spennende ut jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Forundrer meg ikke om det er disse kjølerne man finner med Intel 840 EE BOXED :!: Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Så jo helt grei ut den der... til jeg leste hvor mye strøm den trengte og så størelsen på sig pakken... hadde vært gøy å ha en slik bare for å ha... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hadde vært gøy å ha en slik bare for å ha... hvorfor ellers kjøper man store dyre ting som ser kule ut :!: men har man en sånn en må man passe kabbiset ikke letter... seriøst ser det for meg: *helikopter rotor lyd* voooooooooooi donk... der var de 10k en "kastet ut av vinduet" fly en liten pc gjennom vindu, gjennom vindu... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 som nevnt i artikkelen vil nok et sikkerhetsfilter for små husdyr ihvertfall være på sin plass Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hehe, trodde først det var en ganske vanlig kjøleribbe med en helt syk vifte. Helt til jeg så størrelsen på sigarettesken O_o Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den der klipper regelrett av deg fingeren Hadde vært morsomt å hatt, da ... 1400w / 12v = 116A??? Kablene til selve vifta må da være tykkere enn håndleddet mitt, jo... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Herregud, var jo ikke morsom engang. Er vel den dårligste forsinka April-spøken "ever". Kjøper heller et Bigwater-sett til under tusenlappen, enn den kjøleren + 2 extra PSU-er Endret 31. mai 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Herregud, var jo ikke morsom engang. Er vel den dårligste forsinka April-spøken "ever". Jepp, føler også at dette er en spøk... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De som tror på dette bør nok pusse brillene sine, tror jeg. En kjøler større en datamaskninen der viften egentlig ikke blåser på ribben engang. Sier bare HAHA! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeebus, tror dere det er en spøk! Makan til fanteri... Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Satan! Det der kan da umulig vere sunt... Tror nok heller det er noen i designavdelingen på Zalman som har tatt litt hardt i på forige julebord, her ja... Nekter å tro at de der kan kjøpes, eller at de kan ha noe serlig for seg. Den er jo på størrelse med er bilradiator jo!! :!: Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er farlig å ha en sånn en.. Plutselig en dag er alle møblene dine sugd inn i datamaskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå