Gå til innhold

Gran Turismo 4 Cup / Liga

Anbefalte innlegg

Her arrangeres det en 10 Runders Gran Turismo 4 Cup.

Alle som ønsker kan delta, dette er en liten "trøst" for oss Internettere som elsker Gran Turismo 4, som desverre ikke får spilt online da spillet ikke støtter dette. (Det er mulig å kjøre online via 3.Parts software, men dette er ikke offesielt)

Her konkurreres det på fastsatte premisser, og ælighet og GT4 dyktighet er det som sammenliknes her.

De som ønsker å delta sender PM med tid og evt. andre detaljer som utdypes i Runde-posten (Post 2 i denne Tråden) til meg innen den aktuelle Runden er over.

Tidsfrister og detaljer som innleverings bestemmelser rundt hver Runde postes i post 2 i denne tråden.

Poengplassene for hver enkelt runde: (Som WRC)

1. Plass ---- 10 Poeng

2. Plass ---- 8 Poeng

3. Plass ---- 6 Poeng

4. Plass ---- 5 Poeng

5. Plass ---- 4 Poeng

6. Plass ---- 3 Poeng

7. Plass ---- 2 Poeng

8. Plass ---- 1 Poeng

Sammenlagt tabellen vil kun vise plassering og poeng for hver enkelt runde, mens tid-takinger og evt. andre ting (utdypes i runde beskrivelsene) for hver enkelt runde vil postes i post 2.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksamen på fredag her, men etter det har jeg nesten "fri" :innocent: Men fremdeles til gode å komme meg videre fra de 25,2 % i spillet... :p Har nesten ikke spillt GT4 på sikkert 4-5 uker utenom Ligaen. Bare litt råning for morro skyld. :D

Edit: fet valg av bil! (har enda til gode å prøve den)

Endret av superman
Lenke til kommentar

Har gull på alle lisensene untatt S lisensen. Ble litt lei av å kjempe med lisensene når jeg kom til S-lisensene, så der ville jeg bare bli fort ferdig og begynne på løpene. Ville sikkert brukt evig lang tid på den siste og.

Så fort jeg kommer hjem etter eksamen i morgen, så skal rattet rigges opp. :) Skal bli stas!

Takk for at du har gidde å ta initiativet til dette Totte-. Tror dette kan bli festlig.

Lenke til kommentar

What?

Hvor ofte dukker den opp da? Må spille i en evighet bare for å få tak i bilen da?

Edit: Beklager. Gikk greit å få tak i den. De 15 000 er kun til trimming, eller skal dette være med kjøpesummen?

Endret av kjakangund
Lenke til kommentar

Tror jeg sier meg fornøyd med rundetiden nå. Pleier dere å holde på i mange runder før dere gir dere eller?

Volvoen min er ikke akuratt lettkjørt. hehe. Drit vanskelig å få til noen pen linje gjennom svingen etter langsletta(ikke start-mål sletta).

Lenke til kommentar

Såpass ja. Har kjørt en 15 runder tenker jeg.

Volvoen er såpass uhånterlig at jeg føler ikke jeg får noen fin progresjon i kjøringa, mer flaks når en god runde kommer inn. Grunn til det er nok mitt valg av trimming. :p Og at jeg er for stolt (dum) til å skru på asm.

Noen som har kjøpt spoilere? Er det lov?

Lenke til kommentar
Såpass ja. Har kjørt en 15 runder tenker jeg.

Volvoen er såpass uhånterlig at jeg føler ikke jeg får noen fin progresjon i kjøringa, mer flaks når en god runde kommer inn. Grunn til det er nok mitt valg av trimming. :p Og at jeg er for stolt (dum) til å skru på asm.

Noen som har kjøpt spoilere? Er det lov?

Spoiler er selvfølgelig lov. Alt er vel lov.

Lenke til kommentar

Prøvde med spoilere nå, men hjalp ikke stort gitt. 20 runder seinere og har slipt av ynklige 0,146sec. Ser hvor jeg kan tjene litt tid, men gjør alltid en eller annen feil.

Egentlig ganske fornøyd med tiden selv, men aner jo ikke hvordan det holder i dette selskapet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...