Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Ok,jeg satte inn en cd i cd-rommen min,og da sto det at jeg måtte installere/oppdatere codecen for at cd'en skulle fungere... så jeg installerte,og restarta maskinen. Når jeg da slår på maskinen igjen,så fungerer ikke lyden i det hele tatt. Winamp spiller av mp3 filene mine,men jeg hører ingen verdens ting. Jeg har avinstallert den codec pakken jeg hadde,men det hjalp heller ikke. Jeg husker ikke hva den codecen som jeg installerte fra cd'en het. Noen som kan hjelpe?? er utrolig frustrert her,jeg kan ikke leve uten musikk Endret 31. mai 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Bare for å utelukke det; du har sjekket at enhetsvolumet i Windows ikke er satt til dempet? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ja har sjekka alle volumkontroller Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ikke spør meg hvorfor,men nå funker det.... ikke har jeg fiksa no heller... jaja...pc i ett nøtteskall det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå