martiva Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har aldri selv brukt AH'et i Gadgetzan og tror få andre bruker det. Alt jeg noen gang har solgt, har jeg fått solgt i IF. Helt til jeg fikk Stonerender Gauntlets - shaman stuff. Prøvde å legge det ut i Gadgetzan, men fikk ikke et eneste bud. Noen som vet hvordan jeg kan få solgt det? Eventuellt noen shamans her som er interessert? Hva kan Blizzard gjøre for å få AH'et i Gadgetzan til å bli mer attraktivt? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Synst Bliz burde flytte det til Booty bay, da hadde det nok blitt mer brukt. Har heller aldrig brukt det. Men har man lyst på pet fra den andre factionen er det jo eneste plassen og få det. Er vel stort sett det som blir solgt der. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jepp, med 15 % istedenfor 5 % er du rimelig lav om du selger andre ting der.. ligger ting inne, men er begrenset utvalg ... Enig i at det burde flyttes Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Av prinsipp selger jeg ikke til horde, er ikke snakk om å selge en dagger eller lignende til en møkkete gankende undead rogue. Kanskje jeg kunne strukket meg til å selge ei katte eller noe på AH der, men noe annet fortjener de ikke. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Av prinsipp selger jeg ikke til horde, er ikke snakk om å selge en dagger eller lignende til en møkkete gankende undead rogue. Kanskje jeg kunne strukket meg til å selge ei katte eller noe på AH der, men noe annet fortjener de ikke. samma her Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 latterlig. se heller på det som en måte å tjene penger fra den "slemme siden" :-) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hahahaha... noen som er litt vel inne i spillet her eller... dere vet at det er et spill? Tipper en STOR prosent-del har minst en char på begge sider anyway... jeg vet at jeg har. Kjekt å variere litt på stedene du er, pluss å få litt nye quest når du starter opp på ny. (dere reiser ikke til danmark og bruker penger der heller siden de eide oss en stund?? ) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Av prinsipp selger jeg ikke til horde, er ikke snakk om å selge en dagger eller lignende til en møkkete gankende undead rogue. Kanskje jeg kunne strukket meg til å selge ei katte eller noe på AH der, men noe annet fortjener de ikke. Nå har jeg ikke lyst til å kjøpe noen dagger, men ja takk. Du kan godt legge inn en kanin der. Eneste min gankende undead rogue mangler :!: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 tror det for det meste er pala og shamanitems som selges i gad...... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tja, noen hadde lagt ut disenchants til slikk og ingenting! Kjøpte x9 Small Glimmering Shard til 10s osv! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Og jeg kjøpte stormshroud armor for 30g Lenke til kommentar
Omar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ting som sett deler fra Elements settet og Lightforge settet blir solgt der. Og våpen som Arcanite Reaper osv osv. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Begynner å bli smålei av alle som spammer mail-items med int/spirit i IF nå. Har jo etterhvert begynt å høre om huntere som faktisk kjøper driten også, så jeg skjønner jo hvorfor det fortsetter å selge, men det er stadig frustrerende. Er nok som spammer i IF fra før av, mener jeg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hahahaha... noen som er litt vel inne i spillet her eller... dere vet at det er et spill? Roleplay that is. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er jo utrolig lagelig å bruke AH i gadget til å trade stuff mellom horde og ally. Har du f.eks main char på horde siden og trenger en spesiell ting du ikke finner i AH orgri kan man jo altids lete i IF. Alt du trenger er en god kompis som du stoler på, siden du ikke kan kjøpe/selge mellom char på egen account Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Av prinsipp selger jeg ikke til horde, er ikke snakk om å selge en dagger eller lignende til en møkkete gankende undead rogue. Kanskje jeg kunne strukket meg til å selge ei katte eller noe på AH der, men noe annet fortjener de ikke. Nå har jeg ikke lyst til å kjøpe noen dagger, men ja takk. Du kan godt legge inn en kanin der. Eneste min gankende undead rogue mangler :!: Heartseeker? Er det også no go for rogues kanskje? hahahaha... noen som er litt vel inne i spillet her eller... dere vet at det er et spill? Det er mye artigere å leve seg inn i spillet og rollespille litt Bringer mye mer til spillet enn å bare se på det som ett av mange spill Endret 2. juni 2005 av Dragutin Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror det hadde vært en god idé å ha AH i alle Steamwheedle Cartel-byene, og at de var linket sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå