Evleos Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 http://www.xbitlabs.com/news/memory/displa...0531044159.html " DDR to scale to 1066 mhz " Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har aldri hørt om en minneprodusent som heter A-data før, men det betyr jo ikke at de ikke finnes. Vil allikevel ta dette med en stor klype salt inntil varene ligger på bordet. Jeg tror det beste er å holde seg til de store og kjente produsentene. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 A-data er en stor produsent. Databutikken.com har levert merket lenge. Dessuten heter jo brikken "vitesta 1066", og siden de har testet det så må det jo være sant... DrE Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Litt av nokre brikker, personlig likte eg den rosa best. Men prisen blir ikkje liten. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hadde vert flott å kombinert de hastihetene med noen skikkelige accesstider. CL3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 prestisje... av samme grunn AMD og Intel lanserer monster CPUer som nesten ingen kjøper: for å være raskest...for å ha noe å skryte av i reklamer o.s.v.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva er vitsen egentlig? Egentlig: like mye som å ha mørkeblå avatar. Bonus: skrytefaktor. Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde vert flott å kombinert de hastihetene med noen skikkelige accesstider. CL3 Det kommer nok etterhvert, får jo 667 Mhz @ cl3. Er nok noe i den duren når AMD kommer på banen og starter med DDR2 (Sneaky AMD ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå