CMD Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hallo. jeg lurer på om det finnes like gode programmer som FrontPage gratis. gjerne på norsk finnes det? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 FrontPage er et stinkedårlig program, og lisensen er helt uakseptabelt. Jeg hadde aldri i hele mitt liv startet programmet, og langt mindre installert det på min egen PC. That being said, lær deg å kode HTML og CSS på htmldog, og last ned og installer Notepad2. Begynn med å finne hjemmesidene til de to tingene jeg har nevnt. Har du noen flere spørsmål angående HTML og CSS, hjelper vi deg med glede. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du leter etter en annen WYSIGWYG er NVU helt grei. Men vær obs på at slike programmer alltid generer veldig dårlig kode - det eneste de duger til er å lage et raskt mockup for videreutvikling manuelt. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Evt. kan du laste ned templates som du kan mekke på sjølv. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Edit: Leste ikke hele posten, forslag fjernet. Endret 31. mai 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dersom du er på jakt etter en bra WYSIWYG-editor, kan jeg anbefale Dreamweaver, og dets code veiw.. Du kan laste ned en demo-versjon av programmet, her. Les posten hans, da! Han sier gratis. Dreamweaver er et kjempedyrt program!! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dersom du er på jakt etter en bra WYSIWYG-editor, kan jeg anbefale Dreamweaver, og dets code veiw.. Du kan laste ned en demo-versjon av programmet, her. Les posten hans, da! Han sier gratis. Dreamweaver er et kjempedyrt program!! Sorry, jeg som ikke leste hele posten.. Min feil! Lenke til kommentar
fjuriess Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg skriver i kodene mine i notepad og det er ypperlig Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg skriver i kodene mine i notepad og det er ypperlig Stakkars deg Fatter ikke hvordan folk klarer seg uten kodefarging og en linjeteller som funker (notepad har en 'gå til linje x'-funksjon) Notepad 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå