Joachim_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sony Computer Entertainment-president Ken Kutaragi forteller at Sony må øke produksjonskapasiteten sin for å kunne klare å lansere PSP i Europa som planlagt. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 får håpe at dei klarer å produsere nok til at europautgivelsen ikkje blir utsatt nok ein gong. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tsk, eneste grunnen til at de kommer med slike utsagn er vel for å øke aksjekursen. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tragisk visst de ikke rekker å produsere nok slik at PSP'en må utesettes enda en gang... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Eg synes dette er veldig dårlig vis PSP lanseres seinare enn 1. September. Jaja eg får importere da, vil nok tjene på det uansett. Og prisene synker i Japan. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tragisk visst de ikke rekker å produsere nok slik at PSP'en må utesettes enda en gang... Tragisk gitt? On topic: Synd dette, hadde gledet meg til å kjøpe en PSP... :/ Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ikke akkurat noen overraskelse det her. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir nok rundt juletider dette her... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal ikke ha en PSP før i desember/januar. Da har jeg litt cash, nå holde jeg på med GBA SP Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Høres ut som om PSP blir utsatt IGJEN ja... At det går an. Skulle jo tro at Sony hadde innsett at produksjonskapasiteten var sprengt for lenge siden?!? Jaja, det koster sikkert noe helt enormt å bygge ut kapasiteten, så de var vel redde for at etterspørselen skulle synke en del i tiden etter lanseringen i USA/Japan. Dersom de hadde bygget ut kapasiteten tidlig, ville de tapt store penger dersom etterspørselen plutselig hadde sunket tross alt. Men uansett - jeg hater å bo i Europa akkurat nå. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Håper de klarer å lansere psp i europa den 1. september... Hvis ikke blir jeg nøtt til å importere etter bursdagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg