nokia4life Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei, Jeg skal oppgradere pcen min, og trenger CPU, hovedkort, skjermkort og selfølgelig RAM Jeg har hørt at AMD er best på ytelse derfor jeg har lyst å satse på dette. Da trenger jeg hjelp til hvilken AMD CPU, hvilken hovedkort, hvilken skjermkort, og hvilken RAM jeg skal kjøpe??? Jeg har ikke så mye erfaringer derfor trenger jeg anbefalinger....... Jeg har ikke tenkt å bruke mer enn litt over 3000,- kr. Håper noen kan hjelpe meg med dette! Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
BKB Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 CPU: AMD Athlon 64 3000+ Hovedkort: Asus A8N-E, nForce4 Ultra, Socket-939, ATX, S-ATA, GbLAN, Lyd, PCI-Ex16 Ram: Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT Blei litt over ditt budsjett muligens, men der har du et forslag, anbefaler å kjøre et geforce 6600gt skjermkort, men trenger ikke være gainward. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Tusen takk for forslaget!!!!! Lurer på om flere har noen forslag? Lenke til kommentar
fossie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Oppgraderte til omtrent det samme nylig selv, men med mer minne og dårligere skjermkort. Skal du ikke spille kan du vel strengt tatt kjøpe hva som helst av skjermkort og bli fornøyd. Spiller aldri selv, kjøpte et PCI-kort til 300,-. 512MB RAM er kanskje i minste laget synes nå jeg. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg kommer ikke til å bruke pcen min veldig mye på spill, men jeg må jo spille av og til og da er det fint at den kjører spillene godt . Og jeg liker ytelse (alltid ha nok...... og litt til ) Endret 31. mai 2005 av nokia4life Lenke til kommentar
BKB Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 med tanke på at du skal oppgradere, å ha den pcen en stund er det greit med et skjermkort som drar alle spill og kommende spill greit.. men selvfølgelig, kan ta en rimligere kort. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja det er sant, fordi hvis jeg må senere kjøpe nytt skjermkort for å oppgradere til nye spill, så er det best å kjøpe en bra nå, isteden for å kjøpe igjen og at det blir dyrere...... Men er det noen som har flere forslag til oppgraderings pakka mi? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spiller aldri selv, kjøpte et PCI-kort til 300,- Måtte vel være et deilig kort det ? Lenke til kommentar
fossie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Måtte vel være et deilig kort det ? Ja, det var et skikkelig grom-kort! Er strålende fornøyd, ser alle vinduene på skjermen min og greier DVI-uttak har det også! Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 hehehehe,,,, Jeg utsetter skjermkortet mitt jeg, håper det hovedkortet har innebygd eller kjøper jeg også en for 300 Da sparer jeg penger ett år og kjøper ett kort for 1500 Neida, !!!!! Da trenger jeg HOVEDKORT, CPU og RAM !!!!! Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ingen forslag? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det slik at vis du har f.eks. AMD Athlon 64 3000+, så må du kjøre Windows XP 64 bit? Eller kan du kjøre vanlig 32 bit? evt. windows 2000? Lenke til kommentar
fossie Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Du kan kjøre 32 bit, no problemo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå