Totto Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Heisann, bare lurte på om noen hadde noen themes og wallpapers og gjerne screensavers til k750 å dele. Fikk telefonen i går, digger den:) Vi har jo allerede en meldingstone seksjon, men hva med å feks dele det man har av themes, ringetoner osv i denne tråden? Mvh -totto Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da skjermoppløsningen er den samme støtter den i hvert fall bakgrunnsbilder fra K700i. Om den støtter K700i-themes vet jeg ikke, men om den gjør det er det tonnevis av disse fra før. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Synes å huske at det er noen som har funnet ut at K700-themes ikke går... Er det noen som kan lage themes og legge ut i denne tråden? Lenke til kommentar
Totto Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Har prøvd ett k700 theme, og det funka ikke. Fikk beskjed om at filen var "skadet" og ikke kjørbar. Det themet var såpass fett at jeg tror jeg skal konvertere det til k750 format, legger det ut her dersom jeg gjør det:) Theme creator rocks:D Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dere kan jo f.eks spørre på esato.com Kan være noen der som kan hjelpe dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 K750i støtter ikke K700i-themes. Jeg får det i alle fall ikke til å fungere. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Themes til K750i PS: Må være registert for å laste ned. Men det er gratis Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Themes til K750i PS: Må være registert for å laste ned. Men det er gratis Er det noen som helst ulemper ved å registrere seg der? Får man reklame-sms eller noe siden de har så mye gratis? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er registrer og har ikke møtt på noe ulemper. Får heller ikke noe reklame-sms, man trenger ikke å skrive inn noe tlf nr, ikke som jeg husker ivertfall. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er ingen ulemper med å registrere seg. Men man må laste den over med kabel da. Selv om det ikke gjør noe for oss Har selv lastet ned mange fete themes der. mend et er mange som er helt jæ****** Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Her er ett layout jeg har laget selv, vil laste opp en wallpaper pakke senere. Har en drøss med bakgrunnsbilder som passer til dette temaet. Nude art, preview er sensurert. Last ned her: http://home.no.net/abakkev1/upload/nude_art.thm Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Her er ett layout jeg har laget selv, vil laste opp en wallpaper pakke senere. Har en drøss med bakgrunnsbilder som passer til dette temaet. Nude art, preview er sensurert. Last ned her: http://home.no.net/abakkev1/upload/nude_art.thm Hvilket program brukte du? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bruker Sony Ericssons Theme Creator: Kan lastes ned her Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Her er det themes til bl.a. k750: http://eseth.net/ Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Her har dere 124 wallpapers i samme tema, nude art: Last ned her Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet om flere knakendes bra sider med k750i themes? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet om flere knakendes bra sider med k750i themes? Uten om Zedge? Nei da vet jeg ikek. lurer på det samme selv. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Har løst mysteriet:) Ta ett k700 theme, og åpne det i Theme Creator 1,7. Du vil da få beskjed om at themet ikke er versjon 4 kompitabelt eller noe i den duren, så gjør programmet om themet automatisk og du kan bruke det på k750. Jeg la inn ett animert theme (skal legge det ut her senere) fra k700 på pcen, åpna det i Theme Creator og lagra det igjen, voilà så kunne det brukes på k750 gitt:) Loves it! -totto Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har løst mysteriet:)Ta ett k700 theme, og åpne det i Theme Creator 1,7. Du vil da få beskjed om at themet ikke er versjon 4 kompitabelt eller noe i den duren, så gjør programmet om themet automatisk og du kan bruke det på k750. Jeg la inn ett animert theme (skal legge det ut her senere) fra k700 på pcen, åpna det i Theme Creator og lagra det igjen, voilà så kunne det brukes på k750 gitt:) Loves it! -totto Det er ikke noe mysterium i det hele tatt, K700 støtter 2 animasjoner, K750 støtter 4. Du kan tilogmed endre ikonene i menyene om en så ønsker det. K700 themes kan ikke brukes i K750, men kan konverteres som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 22:42:15: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 1021: kan ikke opprette en statisk undernøkkel under en dynamisk overnøkkel.) 22:42:15: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.) 22:42:15: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default' (error 1021: kan ikke opprette en statisk undernøkkel under en dynamisk overnøkkel.) 22:42:15: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.) 22:42:15: Can't set value of 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default\PhoneID' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.) Dette for noe tull?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå