Howard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (Computex, Hardware.no): Støysvake datakomponenter er i skuddet. Det gjenspeiler seg på Computex, hvor en rekke produsenter viser frem skjermkort av den vifteløse sorten. Les mer Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mange kule kort. Spesielt det med to 6800 Ultra GPUer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Liker fokuset på stille ting, det er bra. Håper det gjør vannkjøling litt mer mainstram også. AtW Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Og det skjermkortet med AGP og PCIe, stilig løsning Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 er det en vifteledning jeg ser på det vifteløse kortet? PowerColor Radeon X800 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vifteløst 6800GT!! Trudde ikke det var mulig engang. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Og det skjermkortet med AGP og PCIe, stilig løsning Det falt jeg også for! Heftig løsning Dersom de ikke har måtte inngå noen kompromisser med tanke på ytelse, er det litt merkelig at ingen har tenkt på det før; det er jo egentlig en helt åpenbar løsning som jeg uten tvil hadde gått for om jeg hadde et dugelig AGP-system men trengte nytt skjermkort Ellers er jeg spent på ytelse i høye oppløsning på det siste kortet der... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men er f.eks 6800GT-kortet klokket ned eller er det "ekte vare"? Fullblods GT-kort med null støy e jo genialt. Men regner med alle kortene kommer med sterke anbefalinger på å ha tilleggsvifte, samt veldig god luftflyt i systemet. Ellers tenker eg det blir fort endel blåskjermer ja... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ser for meg den ultimate katastrofe pcen : *Vifteløs Psu. *Veldig stillegående cpu vifte. *Vifteløst skjermkort. *Ingen kabinettvifter. *Støydempende matter. *Harddisker montert i støydempende 5 1/4 Bays. Oppskriften til katastrofe altså (null luftgjennomstrømmning)... Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Denne trenden kom ikke 1 sekund for tidlig. Har venta lenge på at hardware produsentene av MMCOTS skulle oppdage dette. Nå mangler det bare en bredt støttet standard for kabinetter av den mindre typen. Lenke til kommentar
G Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den røde "grillpynten" til det ene MSI kortet ser ut til å være en hybelkanin samler. :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ser for meg den ultimate katastrofe pcen : *Vifteløs Psu. *Veldig stillegående cpu vifte. *Vifteløst skjermkort. *Ingen kabinettvifter. *Støydempende matter. *Harddisker montert i støydempende 5 1/4 Bays. Oppskriften til katastrofe altså (null luftgjennomstrømmning)... Jepp, det er der vannkjøling kommer inn som en genial ting, da er jo nesten ikke det systemet en katastrofe lenger (selv om jeg nok hadde investert i en undervoltet vifte, litt luft må man ha). AtW Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Men hvor KALDE blir disse kortene? Tviler litt på at de kan kvitte seg med så mye varme at man kan overklokke kortene like langt som med aktiv kjøling. Kan umulig være like effektivt som god vannkjøling? Ellers er det jo komplett idiotisk at de ikke har tenkt på det før Endret 31. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette er helt genialt! skjermkortet er flaske halsen når dt kommer til lyd. man må jo også slå seg til ro med at det ikke blir noen klokking da. men for en familiefar med nerde tendenser er jo dette tingen og hvorfor i allverden ha de ikke lyst og komme ut meddet dobble 6800u kortet teitefolk spør du meg og ja det er jo en vifte kabel på PowerColor Radeon X800 kortet.... men dt er jo fin at man har mulighet til og sette på ei lydløsvifte på dette Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 AGP og PCIe på samme skjermkort! I tillegg er braketten med tilkoplingene for skjermen "løs". Noe av det mest geniale jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vel deg MSI korte med Dual 6800ultra GPU var RÅTT, 1gb minne...(til sammen da) det er rått! Men, lurer på hvor mye strøm det der drar Ellers så var det mange fine kort, kul løsning på agp og pci-e fks. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette ser fremragende ut, jeg har lenge lengtet etter gode utvalg av vifteløse skjermkort og nå er det på vei! Passer veldig til mitt kommende drømmesystem. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En fornuftig trend dette med passive kjølte kort! Lenke til kommentar
hds Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde ikke skada å eid et eksemplar av det doble 6800U kortet til MSI. Ellers mye bra kort med passiv kjøling ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå