Gå til innhold

Feil på Tele2 sin nettbutikk med Firefox og Opera

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på Tele2 sin nettbutikk med Firefox eller Opera. er det noen som har noen tips om hvordan dette kan løses? Hvis det i det hele tatt kan løses.

Problemet er at nettleseren ikke er IE. Har sendt mail til dem om feilen på siden deres, men fikk kun svar at de ikke var særlig interessert i å rette feilen fordi det var så få som merket noe til feilen.

Hvis noen har lyst kan de sende en feilmelding til kundeservice via denne siden. Jeg valgte mobiltelefoni under henvendelse. Det er bare å legge inn et tullenummer siden feltet er påkrevd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes dessverre enkelte web-sider som ikke støtter andre nettlesere enn IE. Dette er nok et av tilfellene. Hvorfor kan du ikke bruke IE? Regner med at du har den, men kanskje ikke som standard.

Endret av Rogerino
Lenke til kommentar

Eller ikke i det hele tatt. IE finnes ikke til linux.

Det som er litt morsom er at Opera fungerte tidligere, men etter at jeg nevnte at Opera fungerte, men ikke Firefox, så ble Opera utestengt også.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Hva med denne? http://www.pcutstyr.no/

Funker ikke i Firefox hos meg, men fint med IE. Derfor skal jeg aldri handle noe derfra.

EDIT: Nå funket det plutselig (da jeg trykket på linken for å teste). Fandens greier. Drit i denne posten her (mumle, mumle).

Jeg fulgte linken (med FireFox) og fikk opp en tom (hvit) side. Trykket F5 (reload) og fikk opp siden slik den skal være...har også opplevd dette tidligere med pcutstyr...

Lenke til kommentar
Hva med denne? http://www.pcutstyr.no/

Funker ikke i Firefox hos meg, men fint med IE. Derfor skal jeg aldri handle noe derfra.

EDIT: Nå funket det plutselig (da jeg trykket på linken for å teste). Fandens greier. Drit i denne posten her (mumle, mumle).

Jeg har rapportert denne til pcutstyr. Se denne tråden for mer informasjon. Det ble gjort for snart en måned siden uten at det er skjedd noen. Fikk beskjed om at det skulle bli rettet i løpet av kort tid.

Uansett, den beste måten å få gort noe med problemet er vel å klage til butikken. Jo flere som klager, jo større er sjansen for at det blir gjort noe med.

Så kom igjen, klag... :)

Ørjan

Lenke til kommentar

Vil tro at dette er et problem med måten Firefox håndterer cookies..... :-(

Dette kan endres ved å sette cookien, og sende brukeren til førstesiden, i steden for å sette cookien samtidig som man laster førstesiden.....

Tror dette skal fikse problemet..... Bruker ikkje nettsiden, men kanskje det er noen som gidder å sende "løsningen"??? :roll:

Lenke til kommentar

Skreiv dette til tele2 jeg:

Jeg får ikke brukt nettbutikken deres med FireFox som nettleser, en nettleser faktisk 1 av 10 nordmenn benytter seg av. Og en langt større andel av de som faktisk handler på nett benytter seg av denne nettleseren, samt opera. Derfor synes jeg det er ganske idiotisk at det ikke går å få tilgang til nettbutikken deres, og at det kun går med IE. Det burde være meget enkelt å fikse dette!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...