kirjogra Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.theinquirer.net/?article=23593 Ja ja det kommer mye nytt. However, we learned that even if Crossfire defeats SLI, Nvidia has some secret horses for a new race. It is working on something that we know as SLI 2. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, det er godt over et halvt år siden nVidia lanserte SLi, og de har garantert ikke ligget på latsiden... Skal nok ikke se bort ifra at det dukker opp noen nye SLi drivere når forksjellige review-nettsider begynner å få Crossfire "master" kortene sine heller Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Nei, nVidia har neppe stått å bare sett på utviklingen, men bør vi ikke alltid ta The Inquirer med en liten klype salt, uansett hvor relevant nyheten deres er? Mitt inntrykk er at redaksjonen hos The Inquirer fantaserer en del også... Endret 31. mai 2005 av _Talon_ Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mitt inntrykk er at redaksjonen hos The Inquirer fantaserer en del også... Dataverden sin egen Se & Hør Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Raptor' date='31/05/2005 : 15:38'] Mitt inntrykk er at redaksjonen hos The Inquirer fantaserer en del også... Dataverden sin egen Se & Hør bra sakt Men, gosh, ja SLi 2 hmm..kijiper for de som har sli fra før av da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå