asad Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hvilke låter han har planlagt å framføre`? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er ikke sikker,men hvis han har lagd,eller skal komme med noe nytt,så er det sikkert noe av det,pluss gamle slagere... er det utsolgt? hvis ja,så må jeg bare få sniki meg inn... Method man er raaaaaaaaawwww Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Er ikke sikker,men hvis han har lagd,eller skal komme med noe nytt,så er det sikkert noe av det,pluss gamle slagere... er det utsolgt? hvis ja,så må jeg bare få sniki meg inn... Method man er raaaaaaaaawwww Det er garantert ikke utsolgt. da d12 var i landet var det ikk een dritt folk. renger ikke med at method man er mer kjent. På en annen side var det helt fullt da obie trice var her, og han var ikke mye kjent på den tiden. hmm. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hmm,utifra hva jeg har hørt,så er sjangsene store for at det er utsolgt....uansett er dette en konsert jeg heller prøve å snike meg inn på...D12 er jo kjedelig da .. Method Man er mæd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå