kag Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 - Hun så fram til å avslutte femte klassse nå til sommeren, og spurte alle kjente, venner og familie om de ville være på å feire henne, sier bestemoren, Muriel Washington, som er den som har tatt seg av barnebarnet og oppdratt henne. Var det noen andre som stusset litt over denne kommentaren? Det er altså snakk om den elleveåringen som døde. Fikk et så innmari inntrykk av at denne ungen var av den typen som for all del ikke ville dele med noen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Herregud. Tragiskt. Når det er sagt: Broren min er 8 år, og fult klar over hva som skjer når man stikker en kniv inn i en annen person. Enten er denne ungen tilbakestående, eller så har den hatt en dårlig/vanskelig oppvekst. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Barn vet nok ofte hva som er rett og galt, men tenker ikke alltid godt nok over konsekvensene av det de gjør. Dette gjør nok at utfallet kan bli så tragisk Lenke til kommentar
simerix Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Akkurat hun jenta i japan, som bare knivstakk en venninne i skolegården. Hun hadde sett på anime, og blitt helt sprø. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 QUOTE (hkm @ 01/06/2005 : 22:24) Samael, joda, unger som ikke er under kontroll er farlige, og vokser opp til å bli farlige voksne. Barn er slett ikke uskyldige små engler. Den eneste grunnen til at de holder seg i skinnet er at voksne som regel er større og smartere enn dem smile2.gif Ehhhrm, for mange filmer, du har sett . . . Ikke mye tro på menneskeheten nei, unger kan jo tenke selv da. Og, eh, smartere, vel. Man trenger ikke se mange filmer for å forstå at barn er lett påvirkelige, og hvis barna da ikke har foreldre som tar ansvar for å oppdra barna, kan det gå gale. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det skal være sikkert og visst. Man må sette klare grenser for barn, ellers går det galt. De små monstrene må få vite hvem som er sjefen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Med engang jeg så hva topicen het tenkte jeg: usa Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 En venn av meg satt en kniv i ryggen på sin storebror da han tok gitaren ifra han. Han er helt iorden nå da har selv komt etter min bror med brødkniv(er,) men jeg tviler på at jeg hadde satt den i han. Barn kan gjøre værre ting enn voksne, de skjønner ikke altid konsikvensene av hva de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå