Gå til innhold

Kritikk på ny logo og diverse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil altså ha tilbakemeldinger på hele siden?

Først headeren. Denne syntes jeg var veldig kjedelig. Er jo bare to lys(elns?)

Grei nok, men no spessielt pen var den ikke!

Ellers, syntes jeg du skal gjøre menyen lengre.. helt ned.

Likte fargene ellers! :)

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg dato i cutenews på norsk? Står 31. May nå, vil at det skal stå 31. Mai

Jeg har løst dette ved å lage en egen funksjon i inc/functions.inc.php.

///////////////////////////////////////////////////////
// Function:         dateNor
// Description: Norsk versjon av date()
function dateNor($format, $stamp) {
$string = date($format, $stamp);

$maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember");
$months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December");
$string = str_replace($months, $maneder, $string);

$dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag");
$days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday");
$string = str_replace($days, $dager, $string);

return $string;
}

Så bytter du ut alle "date(" i shows.inc.php med "dateNor(".

:)

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder:

setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor');

Angående designet: hvor mange ganger har du bedt om kritikk på dette nå? (edit: minst 3. gang.) Logoen ser skitten ut i kantene (brunt?), designet er gørrkjedelig, det er ikke mulig å klikke på overskriftene til artiklene eller hva det er, footer ødelegger balansen på siden, menyen kunne gjerne gått helt ned til footer, og til slutt så oppfatter jeg designet som uvanlig rotete til å være så enkelt. Kan ha noe med kontrastbruken å gjøre.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder:

setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor');

Angående designet: hvor mange ganger har du bedt om kritikk på dette nå? (edit: minst 3. gang.) Logoen ser skitten ut i kantene (brunt?), designet er gørrkjedelig, det er ikke mulig å klikke på overskriftene til artiklene eller hva det er, footer ødelegger balansen på siden, menyen kunne gjerne gått helt ned til footer, og til slutt så oppfatter jeg designet som uvanlig rotete til å være så enkelt. Kan ha noe med kontrastbruken å gjøre.

Hvilken PHP fil? functions.inc.php?

Har bedt om kritikk en del ganger ja, aldri vært fornøyd, men er ganske fornøyd nå.

Lenke til kommentar

Slik gikk det da jeg puttet

///////////////////////////////////////////////////////
// Function:         dateNor
// Description: Norsk versjon av date()
function dateNor($format, $stamp) {
$string = date($format, $stamp);

$maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember");
$months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December");
$string = str_replace($months, $maneder, $string);

$dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag");
$days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday");
$string = str_replace($days, $dager, $string);

return $string;
}

nederst i functions.inc.php og byttet "date(" i shows.inc.php med "dateNor(".

www.fuzzy.moo.no

EDIT:

Feil.mld:

/////////////////////////////////////////////////////// // Function: dateNor // Description: Norsk versjon av date() function dateNor($format, $stamp) { $string = date($format, $stamp); $maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember"); $months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December"); $string = str_replace($months, $maneder, $string); $dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag"); $days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday"); $string = str_replace($days, $dager, $string); return $string; }
Fatal error: Call to undefined function: datenor() in /mnt/home4/f/fu/fuzzy2/public_html/cutenews/inc/shows.inc.php on line 509

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Du skrev datenor, ikke dateNor. Funksjonsnavn er nok case-sensitive.

Skrev dateNor

Eksempel:

$output = str_replace("{date}", dateNor($config_timestamp_comment, $comment_arr[0]),$output);

Skal {date} være dateNor? :dontgetit:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...