Torjus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har laget en ny logo på siden min og vil gjerne ha kritikk på den og siden nå: www.fuzzy.moo.no / http://home.no.net/fuzzy2 Noe jeg bør endre på/legge til? Er a:hover fin? Burde h3 være i en annen farge, evt mørke blå? Kom med tips og idèr Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hva er "diverse"? Jo, fint bilde. Men fortsatt veldig standard, har du ikke vist oss denne før? Lenke til kommentar
fjuriess Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du vil altså ha tilbakemeldinger på hele siden? Først headeren. Denne syntes jeg var veldig kjedelig. Er jo bare to lys(elns?) Grei nok, men no spessielt pen var den ikke! Ellers, syntes jeg du skal gjøre menyen lengre.. helt ned. Likte fargene ellers! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Likte bedre siden med den gamle headeren og det røde eller grønne fargevalget. Denne ble litt neonaktig på en ikke så god måte. :/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ble det bedre slik? www.fuzzy.moo.no Lenke til kommentar
CMD Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hæ? 2RJUS. hva betyr det? ZRJUS? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hvordan får jeg dato i cutenews på norsk? Står 31. May nå, vil at det skal stå 31. Mai Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvordan får jeg dato i cutenews på norsk? Står 31. May nå, vil at det skal stå 31. Mai Jeg har løst dette ved å lage en egen funksjon i inc/functions.inc.php. /////////////////////////////////////////////////////// // Function: dateNor // Description: Norsk versjon av date() function dateNor($format, $stamp) { $string = date($format, $stamp); $maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember"); $months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December"); $string = str_replace($months, $maneder, $string); $dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag"); $days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday"); $string = str_replace($days, $dager, $string); return $string; } Så bytter du ut alle "date(" i shows.inc.php med "dateNor(". Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder: setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor'); Angående designet: hvor mange ganger har du bedt om kritikk på dette nå? (edit: minst 3. gang.) Logoen ser skitten ut i kantene (brunt?), designet er gørrkjedelig, det er ikke mulig å klikke på overskriftene til artiklene eller hva det er, footer ødelegger balansen på siden, menyen kunne gjerne gått helt ned til footer, og til slutt så oppfatter jeg designet som uvanlig rotete til å være så enkelt. Kan ha noe med kontrastbruken å gjøre. Endret 31. mai 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder: setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor'); Angående designet: hvor mange ganger har du bedt om kritikk på dette nå? (edit: minst 3. gang.) Logoen ser skitten ut i kantene (brunt?), designet er gørrkjedelig, det er ikke mulig å klikke på overskriftene til artiklene eller hva det er, footer ødelegger balansen på siden, menyen kunne gjerne gått helt ned til footer, og til slutt så oppfatter jeg designet som uvanlig rotete til å være så enkelt. Kan ha noe med kontrastbruken å gjøre. Hvilken PHP fil? functions.inc.php? Har bedt om kritikk en del ganger ja, aldri vært fornøyd, men er ganske fornøyd nå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Slik gikk det da jeg puttet /////////////////////////////////////////////////////// // Function: dateNor // Description: Norsk versjon av date() function dateNor($format, $stamp) { $string = date($format, $stamp); $maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember"); $months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December"); $string = str_replace($months, $maneder, $string); $dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag"); $days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday"); $string = str_replace($days, $dager, $string); return $string; } nederst i functions.inc.php og byttet "date(" i shows.inc.php med "dateNor(". www.fuzzy.moo.no EDIT: Feil.mld: /////////////////////////////////////////////////////// // Function: dateNor // Description: Norsk versjon av date() function dateNor($format, $stamp) { $string = date($format, $stamp); $maneder = array("Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "September", "Oktober", "November", "Desember"); $months = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December"); $string = str_replace($months, $maneder, $string); $dager = array("Mandag", "Tirsdag", "Onsdag", "Torsdag", "Fredag", "Lørdag", "Søndag"); $days = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday"); $string = str_replace($days, $dager, $string); return $string; } Fatal error: Call to undefined function: datenor() in /mnt/home4/f/fu/fuzzy2/public_html/cutenews/inc/shows.inc.php on line 509 Endret 31. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du skrev datenor, ikke dateNor. Funksjonsnavn er nok case-sensitive. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Du skrev datenor, ikke dateNor. Funksjonsnavn er nok case-sensitive. Skrev dateNor Eksempel: $output = str_replace("{date}", dateNor($config_timestamp_comment, $comment_arr[0]),$output); Skal {date} være dateNor? Endret 31. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sikker på at du gjorde det på linje 509? Det fungerer iallfall til meg.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg siterer meg selv: Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder:setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor'); Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det visste jeg ikke om. Ligger altså den norske versjonen av date() inne i PHP fra før? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg siterer meg selv:Eventuelt kan du prøve å legge til denne linja øverst i PHP-fila det gjelder:setlocale(LC_ALL, 'no_NO.ISO8859-1', 'no_NO', 'no', 'nor_nor'); Hvor skal jeg legge den? Hvilken fil? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Enda en ny logo, ble det bra eller mongo? (Ja, vet det ser ut som mspaint, men er ikke det) http://home.no.net/fuzzy2/ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Enda en ny logo, ble det bra eller mongo? (Ja, vet det ser ut som mspaint, men er ikke det) http://home.no.net/fuzzy2/ Prøv å finne/lage en logo som passer inn. Den vei-headeren din nå passer verken med fargene eller layouten til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå