spesseh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjøpte meg et Leadtek GT6600 kort for et par måneder siden. Hele tiden har jeg hatt noen problemer med det. Hvis jeg har Anitaliasing for høyt så låser det hele maskinen i CS. Hvis jeg kjører FS2004 og beveger muspekeren over feks taskbaren får jeg noen merkelige skjermbilder. Se bilde. Kan det være noe feil på kortet mitt? Har renset drivere flere ganger. Driver Cleaner pro. Testet med forskjellige drivere. Nvidia og omega. Samme problemet. Hva tror dere kan være problemet. Takk for alle svar! Begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar
azreel_wow Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) huffda.. i så fall.. se om vifta på leadtekkortet går ordentlig rundt når du "prøver" å starte/spille fs.....! Endret 31. mai 2005 av azreel_wow Lenke til kommentar
azreel_wow Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 i cs vil jeg anbefale at du ikke har på så mye antialising... o.s.v dette fører til at du får mer fps (bilder i sekundet)! noe jeg pleier og sette pris på er vel at det ikke hakker. ikke at grafikken er "topp!". jeg har akkurat det samme grafikkortet selv foressten.. og jeg testa det som hadde skjedd til deg, men hos meg funka det helt fint. ikke noen stopp i cs, eller "rart" bilde i fs2004 Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde prob med mitt Leadtek kort da jeg fikk det, kunne ikke klokke kortet noe uten å få grafikkfeil. Det hang seg også i 3DMark tester uten å være klokket. På Leadtek kortene er det festet små gummiknotter på kjøleribba (under vifta) slik at belastningen ikke skal bli så stor på kjernen, problemet hos meg var at disse knottene var litt store slik at kjøleribba ikke kom skikkelig nedpå, fjernet disse knottene, la på ny kjølepasta og kunne da klokke kortet en god del uten å få feil. Så sjekk om det kan være et tempratur problem.. Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ok. Takk for tips. Skal sjekke litt. Jeg hadde tidligere et ati kort imaskinen. Er klar over at man burde formatere etter bytte av komponenter. Men jeg brukte driver cleaner i håp om at det var nok. Temp på kortet er rundt 50*. Burde ikke være noe problem. Men får teste litt. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg kjøpte 2stk LeadTek 6600GT på Elkjøp. Begge fungerte ikke i 3D modus. Bare hang seg. Fikk byttet til ASUS 6800GT og ting funker helt knall Lenke til kommentar
Thundercat_Bergen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har også problemer med driver til dette kortet. Grafikken i startmenyen og oppgavelinje er ikk helt som de skal. Har oppdatert til nyeste Nvidia driver men funker ikke. bedre da. Noen som har tips? Hovedkortet er Asus A7V8X-MX Bildet viser hvordan det ser ut på start menyen. Endret 3. juni 2005 av Thundercat_Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå