Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BlueCom ADSL og Telenor ADSL

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i dag ADSL Basis fra Telenor uten bindingstid. Jeg ønsker å endre til annen leverandør pga. for sen oppgradering av linja (kan risikere å vente ut året på Telenor).

Jeg lurte litt på ab. til Bluecom, fortrinnsvis 2200/512 til 399,- pr. mnd.

Jeg har i dag et eldre Alcatel SpeedTouch modem som fulgte med Telenor ab., vil dette fungere mot Bluecom. Jeg kjører oppkoblingen i dag via trådløs ruter D-Link med PPPOE.

Er det noen som har erfaringer med Bluecom, ytelse, stabilitet, kundeservice etc.etc.

Qtip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først bør du sjekke om bluecom har en sentral der du bor, ellers får du ikke de deilige tilbudene de har.. Selvom du skriver inn tlf ditt på sida demmes, så betyr det ikke at du kan få dems tilbud. Men de kan levere til deg med telenor sine priser..

Lenke til kommentar

Bluecom har genrelt dårligere ping tider osv.

Eg hadde aldri bytta.

Trenger du linja di så fort, kan du ringe telenor og sei du vil skifte levrandør om du ikkje får det snart, eventuelt bestille kjappere linje, om du ikkje alt har den kjappeste da.

Vil også tru at telenor oppgraderer mange før jul. Er på dei plassene kapasiteten er sprengd dei må mekke nye kabeler mellom sentral og backbone nettet sitt det tar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...