erlber Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Skal kjøpe ny telefon, subsidiert. Hva skal jeg velge av Tele 2 Mobil Pluss og Netcom Active Talk? Prisforskjell på ca 900 kr på telefonen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du kan fortelle litt om bruken din ang ringing gprs og sms pr dag hadde det vært fint =) telepriser.no har bla en grei kalkulator du kan titte på ved siden av Lenke til kommentar
erlber Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ringer en del til fasttelefon, og en del til mobil (Chess/Netcom/Telenor). SMS-prisen er den samme ser jeg. MMS gidder jeg som regel ikke sende, kanksje en eller to i mnd. Bruker en del GPRS, blir vel kanskje en 3-4 MB i mnd. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bestilte meg Tele2 Champion nå. 0,- i mnd-avgift, 59 øre å ringe, 59 øre for sms og 69 øre i oppstarts-avgift. Vil nok si at det er BILLIG! Når det gjelder GPRSpriser er jeg ikke helt sikker, bruker det aldri, så jeg driter litt i det:) Lenke til kommentar
erlber Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Fullstendig klar over at Champion er billig, men det er ikke så lett å få noen subsidiert telefon med det..... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Må du ha en subsidiert telefon da? Kjøp en med chess knock-out og avbetaling istedet, mye billigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå