uttis Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hallo! Nettopp kjøpt meg en mondeo 95 mod. Skulle bytte cd-spillern i går, men det gikk ikke så bra! Klarer rett og slett ikke å få den ut? Noe spes. jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det skal ligge 2 "staver" som man skal bruke for og få ut anlegget. Sjekk om det ligger slike "staver" i hanskerommet, eller en annen plass i bilen. Det skal iallefall medfølge. Vet ikke hva disse "stavene" heter, derfor jeg bruker ordet "stav". Hvis du ikke har de, så kan du jo alltids ta deg en tur innom en bil forretning å spørre om de har slike "staver". En Ford forhandler f.eks burde ha slike "staver". Lenke til kommentar
uttis Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ja, du mener slike "staver" som liksom på en måte er forma som en hestesko? Har slike, men ikke noen sted jeg kan bruke de på cd-spillern. Vet ikke om cd-spillern er orgianl. ER ihvertfall en Kenwood 4X40w! Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da jeg monterte min Alpine-spiller (eller da jeg tok den ut:P) , fulgte det ikke med noen slike "staver"... Det vi gjorde, var først å ta opp to "låser", en på hver side som hindrer spilleren i å dette ut, deretter tok vi bare tak i spilleren det vi klarte og dro den ut... se om det er noen slike "låser" på hver side foran... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvis du tar av frontdekselet på anlegget, så vil du nok finne en plass der disse passer. Skal være på hver side av anlegget. Syns å huske at det bare er å stappe de pinnene inn, bøye litt utover, så dra de ut. Hvis ikke er det jo bare å bruke rå muskelkraft for så å rive den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå