Ehcoj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har tenkt å kjøpe 512 ddr ram til pc'en min, for syntes plutselig alle spillene har begynt å lagge så. Har ikke så peiling på sånt, klarte til og med ikke å finne ut nøyaktig åssen hovedkort jeg har, bare at det er Asus. Noen som kan anbefale noe som ikke er altfor dyrt, men allikevel bra kvalitet? På forhånd takk Lenke til kommentar
fossie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Spillene har plutselig begynt å lagge? Du har ikke fyllt pc'en med spyware og annet knask som forsyner seg av ressursene da? For å velge RAM må vi vite mer om hvilken maskin du har. Vet du ikke kan du kjøre et program som forteller deg en god del om pc'en din. Last ned cpu-z og kjør det. Så poster du infoen du finner der, og med litt flaks kan noen hjelpe deg etterpå Cheers, -Fossie Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Takk for rådet. CPU: Intel Pentium 4 2,53 GHz Hovedkort: ASUSTeK P4S8X-X Annen RAM: 512MB PC2700 DDR-SDRAM (Sorry, finner ikke produsent) Grafikkort: ATI Radeon 9500 PRO 128 Mb tror jeg Har ingen spyware nei, sjekker et par ganger i uka og har spybot og spydoctor Endret 1. juni 2005 av Ehcoj Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Trenger du mer informasjon enn det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Denne kanskje? https://prisguiden.no/produkt/2740 Har hatt Geil-minne de siste par årene, og er fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ser bra ut. Men tror jeg har twinmos fra før, vil de to virke sammen normalt? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ser ikke noen grunn til at det ikke skal gjøre det. Selv om det er det er forskjellige merker og hastighet. PC3200 kan kjøre på lavere hastigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå