Gå til innhold

Litt FX-57 INFO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker ikke som CPU-Z gjenkjenner Athlon 64 FX-57 korrekt ettersom det står:

- SledgeHammer i stedet for San Diego

- Socket 940 i stedet for Socket 939

- 0.13μ i stedet for 0.09μ

- B3 i stedet for E3

 

Ellers så er det bare juks :hmm:

Slik er det med alle San diego Cpuer.

Ny CPU-Z er på vei.

Lenke til kommentar
Er vel ikke mye raskere enn Fx55, bare frekvens som er 200Mhz høyere og SanDiego kjerne, men klokkingen kan bli meget artig å se på!  :D

Ja, 200x14=2.8GHz på 1.376V er jo jo på godt norsk "najs"!

Vet dette kan bli meget artig ;)

 

Dessuten har fyren peiling, se bare brettet Cpuene ligger på :p Ikke noe man får på Elkjøp for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Er vel ikke mye raskere enn Fx55, bare frekvens som er 200Mhz høyere og SanDiego kjerne, men klokkingen kan bli meget artig å se på!  :D

Ja, 200x14=2.8GHz på 1.376V er jo jo på godt norsk "najs"!

tja 2,8 er vel ikke så mye å hoppe i taket for når en tenker på hvilken cpu det er snakk om og hva den koster. min 3500 og min 3800 og 3200 kjører jo på slik hastighet stabilt . :hmm:

må nok betydelig høyere for å imponere meg . :)

Lenke til kommentar
Er vel ikke mye raskere enn Fx55, bare frekvens som er 200Mhz høyere og SanDiego kjerne, men klokkingen kan bli meget artig å se på!  :D

Ja, 200x14=2.8GHz på 1.376V er jo jo på godt norsk "najs"!

tja 2,8 er vel ikke så mye å hoppe i taket for når en tenker på hvilken cpu det er snakk om og hva den koster. min 3500 og min 3800 og 3200 kjører jo på slik hastighet stabilt . :hmm:

må nok betydelig høyere for å imponere meg . :)

Du tuller ikke sant? Tenk når du begynner å klokke denne her da, med samme spenningen som du kjører på dine.. ;)

Lenke til kommentar
Er vel ikke mye raskere enn Fx55, bare frekvens som er 200Mhz høyere og SanDiego kjerne, men klokkingen kan bli meget artig å se på!  :D

Ja, 200x14=2.8GHz på 1.376V er jo jo på godt norsk "najs"!

tja 2,8 er vel ikke så mye å hoppe i taket for når en tenker på hvilken cpu det er snakk om og hva den koster. min 3500 og min 3800 og 3200 kjører jo på slik hastighet stabilt . :hmm:

må nok betydelig høyere for å imponere meg . :)

Du tuller ikke sant? Tenk når du begynner å klokke denne her da, med samme spenningen som du kjører på dine.. ;)

Det er jo akkurat hva jeg mener, til den prisen bør den strekke seg langt over 3,0 for å imponere all den tid sogar en 3000+ til 1200 kr klarer 2,8 .

Lenke til kommentar

Jaja, den var jo bare fake, da... :(

 

  Sorry if I dissapointed anybody, but this in fact IS an FX55.  This cpu was one of a few "special" fx55's hard-coded by AMD's DVT (Design Verification Testing) team as an FX57. These cpu's were mainly used to test the bios compatibility of the upcoming FX57 without acutally using one of the few ES's. I believe this was the type of cpu that WWM was trying to pass off as the "uknown" fx-57 when he posted. It now becomes obvious why he never posted a picture of his cpu when asked.  for knowingly misleading XS members  .

I'll post screenshots of it's default settings when I get home (I think I need to remount my evap though, since temps seem unusually high). So is this cpu not special anymore???

Endret av Økonom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...