Daffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har sett litt på skjermkort fra Gainward. På Komplett har de denne uken tilbud på dette skjermkortet. Men jeg har også sett på dette skjermkortet, og lurer på hva som er forskjellen på de to annet enn mengden ram. Noen som har erfaringer med noen av disse? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) ViVo/2xDVI er forskjellen. Har du ikke brukt for noe av det,går du for det andre Endret 31. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hvis du ikke har bruk for noe av det går du for det første.. det var billigst Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Såvidt jeg ser er det siste kortet også et Golden Sample kort, som er klokket en del høyere... Bittelitt høyere ytelse da, med andre ord Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Tusen takk for svarene. Jeg endte opp med ukens tilbud. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hehe, har bestilt ukens tilbud her å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå