DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Kjøp deg (noen?) nye hardisker, kan ikke få nok av diskplass! edit:leif Endret 31. mai 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kjøp trådløs overføring fra PC til TV og PC til stereo. Skjermer er mye billigere i USA, så trenger du ny ta med en over. Hadde du minnekort-leser? Kan være kjekt å ha... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Var i USA ifjor. Trodde jeg skulle gjøre røverkjøp på datautstyr, men det gjorde jeg ikke. De butikkene i USA som har billigst priser er Bestbuy og Compstore. Er slike typiske elkjøp butikker. Kjedelig utvalg. Andre selvstendig næringsdrivende butikker som jeg var innom, lurte meg for penger. Kjøpte en bærbar dvdavspiller i little havanna i Miami. Der lurte de meg for 800 NOK! Konk: Kjøp gjennom bestbuy eller compstore. Vet ikke om noen bedre, men det finnes sikkert Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 kjøp deg bedre strømforsyning hvis den du ar er dårlig kansje en raptor. Altså 3400+ er temlg raskt altså og det sjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå