Dromle Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Her er mitt bidrag som er tatt med makrofunksjonen på ett Nikon Coolpix 990: Endret 3. juni 2005 av Dromle Lenke til kommentar
svas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Regndråpe på kunstgresset på balkongen min: Beskåret litt fra originalen, ellers er det ikke gjort noe med det. Olympus C7070WZ. Håndholdt. Makroinnstillinger, ellers er jeg ikke sikker. Ser det vel i "Properties" hvis man laster ned bildet. PS! Hvordan justerer man ned bildet slik at det bare er thumbnail i forumet? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 PS! Hvordan justerer man ned bildet slik at det bare er thumbnail i forumet? Du har ett valg når du svarer at du kan legge ved en fil. Når du gjør dette så vil det komme opp ett minibilde. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Når man svarer med "add reply"-knappen. "Fast reply" har ikke den egenskapen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå